کارکنان ناسا، سرویسهای بهداشتی را تمیز خواهند کرد


به کارکنان ناسا هشدار داده شده است، به دلیل عدم پرداخت دستمزد به پرسنل نظافت، کارکنان ناسا باید به طور داوطلب، تمیزی سرویس بهداشتی را بر عهده بگیرند.

در حالی که 34 روز از تعطیلی حکومت در ایالات متحده امریکا گذشته است، هشداری که در اداره هوانوردی و فضانوردی امریکا، ناسا، به کارکنان داده شد، وخامت وضعیت دراین کشور را به وضوح نشان میدهد.

بر اساس خبر منتشر شده در روزنامه the hill، بر روی در مرکز فضانوردی جانسونز واقع در شهر هیوستون تگزاس، اعلامیه ای آویزان شده است که در آن به کارکنان هشدار داده شده است، به دلیل عدم پرداخت دستمزد به پرسنل نظافت، کارکنان ناسا باید به طور داوطلب، تمیزی سرویس بهداشتی را بر عهده بگیرند.

الیزابت بلوم یکی از کارمندان ناسا که این اعلامیه را در حساب تویتتری خود منتشر نمود، نوشت: "حقیقت ما در مرکز فضانوردی جانسون، اینگونه است. برای ادامه فعالیتها در ایستگاه فضایی بین المللی، بدون دریافت حقوق کار میکردیم. هم اکنون خدمات نظافتی نداریم."

دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده امریکا، خواسته بود تا دیواری در مرزامریکا که نیازمند بودجه ای 5.7 میلیارد دلاری است، ساخته شود. دموکراتها نیز اعلام داشته بودند که اجازه ساخت آن را نخواهند داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ترکیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...