برخی در سال های اخیر با آدرس های غلط زمینه ساز تسلط دوباره اجانب را فراهم کردند/ نه چرخ اقتصاد می چرخد و نه سانتریفیوژها/ چرا زیربار معاهده ای می روید که موجبات تسلط دشمن را فراهم می کند؟


برخی در سال های اخیر با آدرس های غلط زمینه ساز تسلط دوباره اجانب را فراهم کردند/ نه چرخ اقتصاد می چرخد و نه سانتریفیوژها/ چرا زیربار معاهده ای می روید که موجبات تسلط دشمن را فراهم می کند؟

یکی از اهداف انقلاب اسلامی ایران، قطع دست بیگانگان و برگرداندن عزت به ملت شریف و تاریخ ساز ایران بود که با همت همه اقشار به ویژه اصناف و بازاریان و پرچم داری امام راحل و مقام معظم رهبری، محقق شد ولی مع الاسف درسال های اخیر، برخی خواسته یا ناخواسته با دادن آدرس غلط، زمینه تسلط دوباره اجانب براین مرز و بوم را فراهم کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در آستانه جلسه مهم مجمع تشخیص مصلحت نظام بیانه ای صادر کردند که به شرح ذیل است:

باسمه تعالی

ولن یجعل الله للکافرین علی المؤمنین سبیلا(نساءآیه 141)


یکی از اهداف انقلاب اسلامی ایران، قطع دست بیگانگان و برگرداندن عزت به ملت شریف و تاریخ ساز ایران بود که با همت همه اقشار به ویژه اصناف و بازاریان و پرچم داری امام راحل و مقام معظم رهبری، محقق شد ولی مع الاسف درسال های اخیر، برخی خواسته یا نا خواسته با دادن آدرس غلط، زمینه تسلط دوباره اجانب بر این مرز و بوم را فراهم کردند که مصداق بارز آن کلاه گشاد برجام بود که علی رغم توصیه های رهبر فرزانه انقلاب و دغدغده های خواص و عموم مردم، آن شد که نباید می شد و الان نه چرخ اقتصاد می چرخد و نه سانتریفیوژها، ولی هنوز توسط برخی به عنوان بزرگترین دست آورد تلقی میشود؛ واعجا!


تأسف بار تر این که دوباره موضوع پیوستن جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون پالرمو و مقابله با تأمین مالی تروریسم cft را به میان کشیده وآن را برای دولت و مردم ایران ضروری می دانند و حتی عده ای از وزراء به رهبری نامه مشترک می زنند و برای پوشش دادن ناتوانایی های خود، این موضوع را مطرح میکنند، البته اعتراف هم کرده اند که تصویب آن ها هیچ مشکلی از اقتصاد ما را حل نمی کند.


حالا سؤال ما اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور که شرایط بسیار سختی را سپری می کنیم این است که چرا زیربار معاهده ای می روید که نه تنها هیچ اثر مثبتی در اقتصاد و معیشت مردم ندارد بلکه موجبات تسلط دشمن بر ما را فراهم می کند؟


حتی اگر هم به فرض محال این گونه معاهدات برای اقتصاد مفید هم بود، ما حاضر به از دست دادن عزت و کرامت خود نیستیم.


دولت و مجلس بایدبه ظرفیت های درون کشور به ویژه بخش خصوصی به معنای واقعی کلمه اعتماد کند و از اعتماد به غرب دست بکشد چرا که مؤمن از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شود.


ما قاطبه اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور از اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام می خواهیم که با رد لایحه دولت و مصوبه مجلس، مصلحت نظام اسلامی و مردم را در نظر گرفته و ما را به یوغ اجانب نکشانند.


والسلام

5بهمن 1397

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر