ارتش دشمن فرضی را به اسارت درآورد


ارتش دشمن فرضی را به اسارت درآورد

فرمانده تیپ 65 نیرو مخصوص ارتش گفت: این تیپ با استفاده از عملیات چتربازی توسط چند فروند هواپیمای سی 130 وارد منطقه رزمایش بزرگ اقتدار 97 شد و با اجرای اقدامات تامینی منطقه، ضمن انهدام تیم های دشمن فرضی، عناصر سرکرده آنها را به اسارت در آورد

قانون- فرمانده تیپ 65 نیرو مخصوص ارتش گفت: این تیپ با استفاده از عملیات چتربازی توسط چند فروند هواپیمای سی 130 وارد منطقه رزمایش بزرگ اقتدار 97 شد و با اجرای اقدامات تامینی منطقه، ضمن انهدام تیم های دشمن فرضی، عناصر سرکرده آنها را به اسارت در آورد.

به گزارش قانون به نقل از ایرنا، امیر سرتیپ دوم سیروس امان الهی روز جمعه اظهارداشت: تیپ 65 نیروهای ویژه راهبردی ارتش جمهوری اسلامی برای اجرای ماموریت های خاص در این رزمایش حاضر شده است.
وی افزود: همچنین در کنار تیپ 65، تیپ 25 واکنش سریع در منطقه رزمایش حضور دارد که برای نخستین بار جا به جایی و هلی برن آن توسط بالگردهای شنوک و 214 انجام شد.
فرمانده تیپ 65 نیرو مخصوص ارتش اضافه کرد: این تیپ به منظور جلوگیری از فرار عناصر نفوذی و تقویت منطقه توسط دشمن در سمت چپ محور عملیاتی رزمایش نقش آفرینی کرد.
وی با بیان اینکه تیپ ویژه تکاوری نوهد متناسب با عملیات هایی که در منطقه انجام می شود، تجهیزات خوبی را در این رزمایش به کار گرفته است، افزود: تیپ نیرو مخصوص به طور کلی در حوزه تسلیحات انفرادی از تجهیزات روز و پیشرفته برخوردار می باشد و در حوزه تک تیرانداز نیز پیشرفت های قابل توجهی را نسبت به گذشته به دست آورده است.
امیر سرتیپ دوم سیروس امان الهی بیان کرد: تیپ 65 نیروی زمینی تحرک لازم را در هوا و زمین دارد و قادر به اجرای ماموریت های متنوع در هر نقطه ای که سلسله مراتب فرماندهی ابلاغ کند، می باشد.
رزمایش بزرگ اقتدار 97 نیروی زمینی ارتش با آرایش عملیاتی یگان های مختلف این نیرو صبح جمعه با رمز یا اعلام رمز یا زهرا (س) در منطقه عمومی نصرآباد اصفهان آغاز شد.
در این رزمایش که با هدف ارزیابی تغییر جدید ساختار نیروی زمینی ارتش و به مدت دو روز برگزار می شود، افزون بر 12 هزار نیروی هجومی با تاکتیک‌های نوین آفندی ماموریت خود را اجرا می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید