گروه NPD: بازی Spider-Man پرفروش‌ترین بازی ابرقهرمانی در بیش از یک دهه گذشته بوده است


گروه NPD: بازی Spider-Man پرفروش‌ترین بازی ابرقهرمانی در بیش از یک دهه گذشته بوده است

گزارش جدید گروه آماری NPD به غیر از این که پرفروش ترین بازی‌ها یا کنسول‌های سال 2018 در ایالات متحده را اعلام کرده، آمارهای ریز اما جالبی نیز در خود دارد. طبق آمار NPD، بازی Spider-Man که در سال 2018 به موفقیت بسیار خوبی دست یافت، به عنوان پرفروش ترین بازی ابرقهرمانی (Superhero Games) در بیش از یک دهه گذشته شناخته شده است. برای دریافت اطلاعات...

گزارش جدید گروه آماری NPD به غیر از این که پرفروش ترین بازی‌ها یا کنسول‌های سال 2018 در ایالات متحده را اعلام کرده، آمارهای ریز اما جالبی نیز در خود دارد. طبق آمار NPD، بازی Spider-Man که در سال 2018 به موفقیت بسیار خوبی دست یافت، به عنوان پرفروش ترین بازی ابرقهرمانی (Superhero Games) در بیش از یک دهه گذشته شناخته شده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت گیمشات همراه باشید.

آمار کلی فروش بازی‌ها در سال 2018 میلادی توسط گروه آماری NPD منتشر شده و اطلاعات جالب و مفیدی توسط آن به دست رسیده است. یکی از موفق ترین عناوین سال 2018 میلادی، بازی Spider-Man بود که توانست طرفداران زیادی را از تمام نقاط جهان به دست آورده و آمار خوبی را به نام خود ثبت کند (قرار گرفتن در رده ششم پر فروش ترین عناوین سال 2018 ایالات متحده).

اما موضوع اصلی این مطلب در مورد موفقیت بازی‌ها در سال 2018 یا جایگاه بازی Spider-Man در بین آن‌ها نیست. تحلیلگر معروف گروه آماری NPD، یعنی آقای مت پیسکاتلا (Mat Piscattela)، قضیه را در توییتر بیشتر باز کرده و از موفقیت‌های بازی ابرقهرمانی و هیجان انگیز استودیوی اینسومنیام گیمز (Insomniac Games) بیشتر صحبت کرده است. طبق گفته های آقای پیسکاتلا در توییتر، بازی Spider-Man، پرفروش ترین بازی ابرقهرمانی در حدود 15 سال گذشته (بیش از یک دهه) بوده است. شما می‌توانید توییت آقای پیسکاتلا را در زیر مشاهده نمایید:

بازی Spider-Man به عنوان پرفروش ترین بازی ابرقهرمانی در حدود 15 سال اخیر عمل کرد. چیزی که اینسومنیاک و سونی توانستند به آن دست یابند، قطعا شگفت انگیز است. یک بازی دیگر که از تمام انتظارات فراتر ظاهر می‌شود.

— Mat Piscatella (@MatPiscatella) January 22, 2019

این یک موفقیت و رکورد فوق‌العاده برای بازی Spider-Man محسوب می‌شود و قطعا پرفروش ترین بازی ابرقهرمانی در 15 سال اخیر، رکورد و دستاوردی است که برای سازندگان این عنوان، جای افتخار دارد. این نکته و آمار زمانی اهمیت خود را نشان می‌دهد که بدانیم در سال‌ ها و دهه گذشته، عناوین ابرقهرمانی بسیار خوب و پرطرفداری مانند سری Batman Arkham منتشر شدند.

اما سوالی که شاید برای همه ما پیش بیاید این است که دومین بازی پرفروش ابرقهرمانی در 15 سال گذشته، چه عنوانی بوده است. می‌توانیم حدس بزنیم که یکی از نسخه‌های سری Batman Arkham در این جایگاه قرار گرفته باشد یا عنوان موفق Spider-Man 2 در سال 2004 به چنین محبوبیتی دست یافته است. البته نمی‌توان از بازی Spider-Man منتشر شده در سال 2001 نیز چشم پوشی کرد.

این موفقیت به دست آمده برای بازی Spider-Man شاید به استودیوی اینسومنیام گیمز بازگردد، اما فراموش نکنیم که سونی به طور مجموع، حقوق فرانچایز Spider Man را در دست دارد و مخاطبان و طرفداران را با بازی‌ها، فیلم‌ها و انیمیشن‌های قهرمان محبوب عنکبوتی، سرگرم می‌سازد. بازی Spider-Man از همان زمان عرضه، تحت پشتیبانی بسیار خوب استودیوی اینسومنیاک گیمز قرار گرفت و محتویات الحاقی فراوانی برای آن عرضه شده است. حالا باید ببینیم که در سال 2019، چه محتویاتی در دسترس بازی‌بازان و طرفداران قرار خواهد گرفت و این پشتیبانی تا چه زمانی ادامه دارد.

نظر شما در مورد بازی Spider-Man و موفقیت بی نظیر این عنوان در سال 2018 چیست؟
' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
گروه NPD: بازی Spider-Man پرفروش‌ترین بازی ابرقهرمانی در بیش از یک دهه گذشته بوده است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما