حبیب خزایی فر موسیقی دیدن این فیلم جرم است را می سازد.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری موج، حبیب خزایی فر ، آهنگساز سینمای ایران این روزها آخرین مراحل ساخت موسیقی متن فیلم سینمایی دیدن این فیلم جرم است را پشت سر می گذارد.

خزایی‌فر ساخت موسیقی فیلم‌هایی چون ایستاده در غبار و ماجرای نیمروز را در کارنامه خود دارد و در سال جاری ساخت موسیقی منطقه پرواز ممنوع را هم به عهده داشته است.

این فیلم به کارگردانی رضا زهتابچیان و تهیه کنندگی محمدرضا شفاه به زودی با تکمیل مراحل فنی، خود را برای رونمایی در بخش نگاه نو سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر آماده می کند.

دیدن این فیلم جرم است فیلمی سیاسی است که به ماجرای یک گروگان گیری می پردازد. این فیلم که تمام مراحل ساخت خود را در سکوت خبری پیش برده است، توسط سازمان سینمایی حوزه هنری تولید شده است.

امیر آقایی، لیندا کیانی، حمیدرضا پگاه، حسین پاکدل، محمود پاک نیت، حمید ابراهیمی و احسان امانی ازجمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: "فقط یک فیلم پنج دقیقه‌ای می‌خواستم تا بعدا بتونم از زنم و دخترم دفاع کنم، ولی امونم ندادند... صدای آژیراشون داره نزدیک تر می‌شه... الان مثل مور و ملخ می‌ریزن اینجا... ."