افزایش میزان تأخیرها در یکی از فرودگاههای نیویورک به دلیل تعطیلی دولت


به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما (/fa/component/roojanews/frame.html?href=http://www.iribnews.ir/)؛ ­بسیاری از پروازهای ورودی و خروجی در...

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما؛ ­بسیاری از پروازهای ورودی و خروجی در فرودگاه لاگاردیا (LaGuardia) در نیویورک روز جمعه با تأخیرهای طولانی انجام شدند. مسئولان فرودگاه به دلیل کاهش تعداد کارکنان به علت تعطیلی دولت در آمریکا، ناچار هستند فاصله بین فرود هواپیماها را افزایش دهند و همین امر باعث تأخیرها شده است.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از نیویورک، اداره نظارت بر پروازهای غیر نظامی در آمریکا به خبرگزاری فرانسه گفته است یک افزایش جزئی در تعداد تأخیرها ثبت شده است و تلاش شده است با تقویت تعداد کارکنان فرودگاه و تغییر مسیر پروازها این مشکل برطرف شود.
متوسط زمان تأخیرها در فرودگاه لاگاردیا 41 دقیقه اعلام شده است. این فرودگاه، سومین فرودگاه منطقه نیویورک محسوب می شود و بیشتر به پروازهای داخلی اختصاص دارد.
یک سخنگوی اداره نظارت بر پروازهای غیر نظامی آمریکا، ادعا کرده است که این تأخیر ها تأثیر چندانی بر عملکرد فرودگاه نگذاشتند.
به گفته یک منبع نزدیک به یک شرکت هواپیمایی بزرگ، ترافیک هوایی بر خلاف ادعای برخی رسانه ها، به طور کامل مختل نشد.
این در حالیست که بر اساس اطلاعات سایت فلایت اویر(FlightAware) صد و سی و هفت پرواز خروجی از فرودگاه مذکور و 131 پرواز ورودی با تأخیر انجام شدند.
اغلب کارمندان دولت آمریکا از 34 روز پیش به دلیل تعطیلی دولت و عدم حصول توافق میان دموکراتها در کنگره و دونالد ترامپ، حقوق نگرفته اند.
بسیاری از این کارکنان مشکلات مالی دارند و حتی برخی از آنها پول کافی برای حمل و نقل و رسیدن به محل کار یا پرداخت هرینه نگهداری از کودکان خود را ندارند. بیشتر این افراد ناچارند مرخصی استعلاجی گرفته و از حضور در محل کار معاف شوند.
بر اساس قوانین آمریکا، کارمندان می توانند در طول سال از چند روز مرخصی استعلاجی بدون ارائه گواهی پزشکی بهره ببرند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان