تنها هدفم در این رقابت ها کسب نشان طلا بود


تنها هدفم در این رقابت ها کسب نشان طلا بود

اهواز - ایرنا - ملی پوش خوزستانی کشتی فرنگی کشورمان گفت: در یک ماه گذشته تمرینات بسیار سختی را تحمل کردم زیرا تنها هدفم در این رقابت ها کسب نشان طلا بود و قصد داشتم با این مدال شکست سال گذشته خود در بازی فینال را جبران کنم.

مهرداد مردانی روز جمعه پس از قهرمانی در مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی که در اندیمشک خوزستان برگزار شد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دوره از رقابت ها از سطح فنی خوبی برخوردار بود و مردم بار دیگر با استقبال بی نظیر خود ما را شرمنده کردند هر چند که باید گفت تمام کشتی گیران ما در 2 روز برگزاری مسابقات غیرتمندانه جنگیدند.
وی گفت: تیم ما در این رقابت ها به نوعی پوست اندازی کرد و بیشتر از کشتی گیران جوان استفاده شد که حاصل آن کسب هشت نشان طلا بود.
این کشتی گیر خوزستانی ادامه داد: پیش از برگزاری مسابقات تمرینات بسیار سختی زیر نظر کادرفنی انجام شد و در طول این اردو بر روی نقاط ضعف و قوت حریفان به خوبی کار کردیم. حریفان خوبی در این مسابقات حضور داشتند و همه آمده بودند تا به روی سکو بروند.
وی افزود: تمام تلاشم را برای حضور در تیم ملی برای اعزام به رقابت های جهانی و المپیک 2020 انجام خواهم داد تا با خوش رنگ ترین مدال جواب اعتماد کادر فنی را بدهم.
مردانی گفت: در نیمه نهایی این دوره از مسابقات رقابت سنگینی با خاویر دومینیگو کوبایی داشتم و این موضوع در روند کشتی ام در بازی فینال بسیار موثر بود اما بسیار خوشحالم که توانستم به نشان طلا برسم.
به گزارش ایرنا مهرداد مردانی پس از استراحت در دور اول، در مرحله دوم با نتیجه چهار بر صفر وازگن خاچاطوریان از ارمنستان را شکست داد، این کشتی گیر ایرانی در نیمه نهایی با نتیجه 6 بر صفر از سد دومینیگو کوبایی گذشت و راهی فینال شد و در ادامه با نتیجه چهار بر یک علیرضا نجاتی را شکست داد.
به گزارش ایرنا سی و نهمین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام تختی از روز چهارم بهمن در اندیمشک آغاز شد و امروز با برگزاری دیدارهای فینال و رده بندی به پایان می رسد.
109 کشتی گیر از ایران و هشت کشور خارجی در این رقابت ها حضور دارند.
9879/6064

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معافیت معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه