جنجال روز ؛ توهین بی سابقه تماشاگرنما های سپاهان به برانکو و پرسپولیس + فیلم !


کلیپی از پاره کردن بنرهای برانکو در اصفهان تقدیم شما همراهان عزیز پارس فوتبال می شود. نوشته جنجال روز ؛ توهین بی سابقه تماشاگرنما های سپاهان به برانکو و پرسپولیس + فیلم ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

جنجال روز ؛ توهین بی سابقه تماشاگرنما های سپاهان به برانکو و پرسپولیس + فیلم !

فیلم ؛ پاره کردن بنرهای برانکو در خیابان های اصفهان
نویسنده : چندرسانه ای پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۷ | ۰:۲۸

جنجال روز ؛ توهین بی سابقه تماشاگرنما های سپاهان به برانکو و پرسپولیس + فیلم !

جنجال روز ؛ توهین بی سابقه تماشاگرنما های سپاهان به برانکو و پرسپولیس + فیلم !

کلیپی از پاره کردن بنرهای برانکو در اصفهان تقدیم شما همراهان عزیز پارس فوتبال می شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در ویدئویی که تقدیم می شود مشاهده می کنید که عده ای ناشناس مشغول پاره کردن بنرهای تبلیغاتی برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات تیم پرسپولیس ،در خیابان های مختلف اصفهان هستند.

نکته عجیب درباره این ویدئو این است که افرادی که این ویدئو را در فضای مجازی منتشر کرده اند موزیک منتسب به باشگاه پرطرفدار سپاهان را بر روی این تصاویر قرارداده اند ، به همین دلیل برخی این ویدئو را به هواداران سپاهان نسبت داده اند.

پارس فوتبال در صحت این ادعا هیچ اظهار نظری نمی کند و معتقد است هواداران فهیم سپاهان به عنوان یکی از پرطرفدارترین تیم های ایرانی یکی از با اخلاق ترین هواداران فوتبال ایران هستند.

برانکو ایوانکوویچ (به کرواتی: Branko Ivanković) (زادهٔ ۲۸ فوریه ۱۹۵۴، کرواسی) بازیکن سابق و مربی فوتبال کروات است. برانکو سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی فوتبال ۲۰۰۶ بود. او همچنین تیم فوتبال امید ایران را در بازی‌های آسیایی ۲۰۰۲ قهرمان کرد. او هم‌اکنون هدایت تیم پرسپولیس را به عنوان سرمربی برعهده دارد، همچنین او در شانزدهمین و هفدهمین دورهٔ لیگ برتر فوتبال ایران به عنوان سرمربی با باشگاه پرسپولیس به قهرمانی دست یافت.

او چهلمین سرمربی تاریخ پرسپولیس، پنجمین کروات و چهاردهمین مرد خارجی نیمکت پرسپولیس است. همچنین او برای نخستین‌بار پرسپولیس را به فینال لیگ قهرمانان آسیا برد.

برانکو توانست یازدهمین قهرمانی پرسپولیس در لیگ سراسری ایران را نیز به همراه این تیم بدست آورد و ۳ هفته زودتر به عنوان قهرمانی لیگ هفدهم دست یافت.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید