موضوعی در مورد گذشته برانکو که فاش شد


برانکو ایوانکوویچ پیش از حضور در ورزش حرفه‌ای به عنوان معلم در مدارس فعالیت می‌کرد. نوشته موضوعی در مورد گذشته برانکو که فاش شد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

موضوعی در مورد گذشته برانکو که فاش شد

برانکو ایوانکوویچ پیش از حضور در ورزش معلم بود !
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۵ بهمن ۱۳۹۷ | ۲۲:۱۲
موضوعی در مورد گذشته برانکو که فاش شد

برانکو ایوانکوویچ پیش از حضور در ورزش حرفه‌ای به عنوان معلم در مدارس فعالیت می‌کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

برانکو ایوانکوویچ ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران که سابقه مربیگری در تیم ملی فوتبال ایران و کرواسی را دارد، در مصاحبه‌ای بیان کرد، پیش از شروع دوران مربیگری به عنوان معلم در مدارس فعالیت می‌کرد.

پرسپولیس اکنون با ۳۱ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان و پدیده در رده سوم لیگ قرار دارد و در چارچوب هفته شانزدهم لیگ باید با پدیده رو در رو شود. که سابقه مربیگری در تیم ملی فوتبال ایران و کرواسی را دارد، در مصاحبه‌ای بیان کرد، پیش از شروع دوران مربیگری به عنوان معلم در مدارس فعالیت می‌کرد.

برانکو سابقه سومی در جام جهانی ۱۹۹۸ همراه با کرواسی، قهرمانی لیگ برتر کرواسی، قهرمانی لیگ برتر ایران و نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را دارد و درصدد است تا در لیگ هجدهم نیز همراه با سرخپوشان مقام قهرمانی را بدست آورد.

او که در همایش پیروزی‌های پس از شکست شرکت کرده بود، در ابتدا صحبت هایش بیان کرد، پیش از حضور در دوران مربیگری به عنوان معلم در مدارس فعالیت می‌کرد و به همین دلیل بود که به فوتبال آمد تا به بازیکنان هم مطلبی را بیاموزد.ایوانکوویچ امید زیادی دارد تا همراه با سرخپوشان بتواند به قهرمانی برسد و در لیگ برتر فوتبال ایران هت‌تریک کند. به نوشته ورزش سه، پرسپولیس اکنون با ۳۱ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان و پدیده در رده سوم لیگ قرار دارد و در چارچوب هفته شانزدهم لیگ باید با پدیده رو در رو شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آیا رابطه دهانی از نظر اهل سنت جایز است؟