اگر درد قلب داشته باشید پزشک معالج چه اقداماتی انجام می دهد؟


اگر درد قلب داشته باشید پزشک معالج چه اقداماتی انجام می دهد؟ دکتر رضا لشکری متخصص قلب و عروق گفت: آن چه به پزشکان دید بهتری مشخصا در مورد خود درگیری عروق قلب می دهد، تست ورزش می باشد. به گزارش ، دکتر لشکری درباره نوع مواجهه پزشکان با بیمارانی که درد قلب دارند، عنوان کرد: افراد ممکن است به دلایل مختلفی به یک متخصص قلب و عروق مراجعه...

اگر درد قلب داشته باشید پزشک معالج چه اقداماتی انجام می دهد؟

اگر درد قلب داشته باشید پزشک معالج چه اقداماتی انجام می دهد؟
دکتر رضا لشکری متخصص قلب و عروق گفت: آن چه به پزشکان دید بهتری مشخصا در مورد خود درگیری عروق قلب می دهد، تست ورزش می باشد.

به گزارش ، دکتر لشکری درباره نوع مواجهه پزشکان با بیمارانی که درد قلب دارند، عنوان کرد: افراد ممکن است به دلایل مختلفی به یک متخصص قلب و عروق مراجعه بکند. مهمترین آن درد قلب و حساس ترین آن نیز می باشد که باید بررسی های خیلی دقیقی از نظر قلبی و عروقی انجام شود.

وی افزود: در بدو مراجعه بیمار، پزشک موظف است شرح حال کاملی از نوع و علائم بیمار بگیرد. ارتباط آن را با فعالیت و علائمی که می تواند یافته های به نفع درگیری های عروق قلبی می باشد، می بایست به طور مشخص در شرح حال سوال شود که همکاران گرامی این کار را حتما انجام می دهند.

دکتر لشکری ادامه داد: بعد از آن نوار قلب برای ریتم قلب و درگیری های درون رگ های قلب گرفته می شود و سپس پزشک براساس تشخیص دستور آزمایش های مرتبط و بررسی های تکمیلی را صادر می کند .

این متخصص قلب و عروق گفت: این بررسی ها دو نوع می باشد که شامل تست ورزش و دیگری براساس شرح حال بیمار ممکن است اکو کاردیوگرافی درخواست شود و تفاوتی که بین این دو نیز بدین صورت است که در اکو کاردیوگرافی ممکن است ما شواهد دقیقی از درگیری عروق قلبی را نبینیم اما دریچه های قلب ، عضلات قلب ، پمپاژ قلب و پرده های دور قلب به دقت دیده می شوند .

وی افزود: اما آن چه که به ما دید بهتری مشخصا در مورد خود درگیری عروق قلب می دهد تست ورزش می باشد. در تست ورزش فرد را برروی تردمیل یا دوچرخه ثابت قرار می دهیم و با افزایش فشار به بدن بیمار به صورت دویدن و یا حرکات دست باعث افزایش ضربان قلب بیمار می شود و مصرف قلب بالا رفته ودر این مصرف بالا عروقی که تنگ شده باشند خودشان را نشان می دهند.

صدای ایران

منبع

شاید دیگر مطالب روژان را هم دوست داشته باشد

اگر درد قلب داشته باشید پزشک معالج چه اقداماتی انجام می دهد؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چیستان | کدام شهر ایران است، که خوردن بخش اول آن کشنده؛ اما بخش دومش را روزانه می‌خورند؟