نقش صرافی ها در التهابات بازار ارز


نقش صرافی ها در التهابات بازار ارز

عصر اعتبار- عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: نقش صرافی‌ها در تعدیل قیمت ارز زیاد است ولی با این حال در برخی از صرافی ها اقدامات ناشایستی نیز رخ می دهد که نظارت بانک مرکزی باید بیشتر باشد.

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از خانه ملت، شهاب نادری عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در خصوص نقش صرافی ها در تعدیل بازار ارز گفت: طبق جلسه ای که با صرافان داشتیم این صنف نیز گلایه هایی داشتند و ادعا می کردند که به بهانه های واهی طی چند ماه اخیر از سوی دولت بر ما فشار وارد می کنند.

صرافی خرید و فروش ارز نداریم

وی با بیان اینکه نظر بنده این است که با توجه به شرایط فعلی جامعه صرافی ها خود عامل گرانی ارز هستند، گفت: نقش صرافی‌ها در تعدیل قیمت ارز زیاد است ولی با این حال در برخی از صرافی ها اقدامات غیرصحیحی رخ می دهد که نظارت بانک مرکزی باید بیشتر باشد.

بانک ها بیشتر از صرافی ها عامل بدبختی اقتصادی

با توجه به شرایط فعلی جامعه در کنار دولت هستم تا از این شرایط بد اقتصادی عبور کنیم.
نادری با تاکید بر اینکه بیشتر از صرافی ها، برخی از بانک ها عامل بدبختی اقتصادی مردم هستند افزود:من در این موضوعات اقتصادی منتقد دولت بودم ولی با توجه به شرایط فعلی جامعه در کنار دولت هستم تا از این شرایط بد اقتصادی عبور کنیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مجموعه بانک مرکزی مدیریت خوبی ندارند و ضعف مدیریتی برخی از مسئولین در کشور مهم ترین معظل است چرا که توان و ایده اقتصادی ندارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات