قتل و نزاع دسته جمعی بر سر پرداخت مهریه


قتل و نزاع دسته جمعی بر سر پرداخت مهریه

مردی 60 ساله در نزاع خونبار مسلحانه بر سر مهریه جان خود را از دست داد.

قتل و نزاع دسته جمعی بر سر پرداخت مهریه

به گزارش ایران اکونومیست، با مرگ مردی حدود ۶۰ ساله که با شلیک گلوله از سلاح کلاشینکف در نزاع خونبار مسلحانه بر سر مهریه مجروح شده بود، این پرونده جنایی شد و به صورت ویژه مورد رسیدگی قضایی قرار گرفت.

هجدهم دی ماه گذشته، حادثه خونباری در مشهد رخ داد که ریشه در اختلافات و درگیری خانوادگی بین یک زوج میان سال داشت. این اختلافات خانوادگی که بر سر مهریه و برای گرفتن طلاق بین دو خانواده شدت گرفته بود به نزاعی دسته جمعی و مسلحانه کشیده شد که موجی از ترس و وحشت را در روستای «کنارگوشه» (محل نزاع مسلحانه) به راه انداخت.

در پی وقوع این حادثه تاسف بار که حدود ۲۰ زن و مرد با انواع سلاح‌های جنگی و شکاری و همچنین چوب و چماق و شمشیر و قمه به جان یکدیگر افتادند هفت نفر خون آلود نقش بر زمین شدند و چند خودرو نیز تخریب شد به طوری که ماموران کلانتری هلالی مشهد با شلیک تیر‌های هوایی موفق شدند به این نزاع وحشتناک پایان دهند.

گزارش ها حاکی از این است که در همین حال و با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، قاضی محمدرضا دشتبان (بازپرس شعبه ۴۰۹ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد) رسیدگی به این پرونده را به عهده گرفت و ساعتی بعد با صدور دستورات ویژه قضایی، چهار تن از عوامل دخیل در نزاع مسلحانه در حالی دستگیر شدند که مجروحان نیز در مراکز درمانی مشهد تحت درمان قرار داشتند، اما تلاش کادر درمانی برای نجات مرد میان سال که با شلیک گلوله از سلاح کلاشینکف به شدت مجروح شده بود، به نتیجه نرسید و این مرد که «م» نام داشت صبح چهارم بهمن در مرکز درمانی جان سپرد.

بنابراین گزارش، با اعلام مرگ یکی از مجروحان، پرونده نزاع مسلحانه رنگ جنایی گرفت و رسیدگی ویژه به آن در شعبه ۴۰۹ مجتمع قضایی شهید بهشتی مشهد توسط قاضی دشتبان ادامه یافت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج