بارگذاری اطلاعات 10 هزار تجهیز آزمایشگاهی در پایگاه اینترنتی


بارگذاری اطلاعات 10 هزار تجهیز آزمایشگاهی در پایگاه اینترنتی

اسدی‌فرد گفت: اطلاعات بیش از 10 هزار تجهیز آزمایشگاهی مستقر در 60 شهر از 31 استان کشور در پایگاه اینترنتی شبکه آزمایشگاهی، منتشر شد.

بارگذاری اطلاعات 10 هزار تجهیز آزمایشگاهی در پایگاه اینترنتی
به گزارش حوزه فن‌آوری‌گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا اسدی‎فرد مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به وجود اطلاعات آزمایشگاه‌ها و تجهیزات بر روی پایگاه اینترنتی شبکه، تصریح کرد: اطلاعات ۴۶۲ آزمایشگاه و بیش از ۱۰ هزار تجهیز آزمایشگاهی مستقر در کشور روی سایت شبکه قرار گرفت تا در اختیار پژوهشگران و صنایع قرار گیرد.

وی افزود: این اطلاعات در زمینه معرفی توانمندی‌ها و قابلیت‌های مراکز عضو شبکه و نوع تجهیزات موجود در کشور است، صنایع و پژوهشگران می‌توانند با مراجعه به سایت شبکه، به این اطلاعات دسترسی داشته باشند.

پایگاه اینترنتی شبکه، مرجع اطلاعات توانمندی آزمایشگاهی کشور

به گفته اسدی‌فرد، پایگاه اینترنتی شبکه آزمایشگاهی به عنوان مرجع اطلاعات توانمندی آزمایشگاهی کشور و خدمات آن‌ها در دسترس کاربران قرار دارد.

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی همچنین بیان کرد: استفاده بهینه از سرمایه‌های ملی در حوزه زیرساخت آزمایشگاهی و تسهیل دسترسی پژوهشگران و صنایع به خدمات آزمایشگاهی از جمله وظایف شبکه است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان