سردار شکارچی: دشمنان تمام توان خود را به کار گرفته‌اند تا انقلاب اسلامی چهل سالگی خود را نبیند


سردار شکارچی: دشمنان تمام توان خود را به کار گرفته‌اند تا انقلاب اسلامی چهل سالگی خود را نبیند

شفقنا- معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح اقدامات ویژه‌ای در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی انجام داده اند که یکی از آنها ارائه دستاوردهای انقلاب در چهار نمایشگاه است. سردار ابوالفضل شکارچی معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح صبح شنبه در نشستی خبری به تشریح برنامه های فرهنگی نیروهای مسلح در دهه فجر...

سردار شکارچی: دشمنان تمام توان خود را به کار گرفته‌اند تا انقلاب اسلامی چهل سالگی خود را نبیند

شفقنا- معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح اقدامات ویژه‌ای در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی انجام داده اند که یکی از آنها ارائه دستاوردهای انقلاب در چهار نمایشگاه است.

سردار ابوالفضل شکارچی معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح صبح شنبه در نشستی خبری به تشریح برنامه های فرهنگی نیروهای مسلح در دهه فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: امسال سالی بسیار حساس و سال امید آفرینی به مردم ایران و نا امیدی دشمنان انقلا اسلامی است؛ چرا که دشمنان تمام توان خود را به کار گرفته‌اند تا انقلاب اسلامی چهل سالگی خود را نبیند و آمریکای جنایتکار که همیشه رو به افول بوده، امسال روند شدیدتری را رو به زوال طی می‌کند.

وی ادامه داد: به همین مناسبت نیروهای مسلح اقدامات ویژه‌ای در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی انجام داده اند که یکی از آنها ارائه دستاوردهای انقلاب در چهار نمایشگاه است؛ نمایشگاه اول با موضوع اقتدار دفاعی توسط وزارت دفاع برگزار می شود که از یازده بهمن آماده بازدید مردم در مصلی تهران است. نمایشگاه بعدی با موضوع محرومیت زدایی و سازندگی توسط قرارگاه خانم الانبیا سپاه در همین تاریخ برگزار می شود. همچنین نمایشگاه دیگری در باغ موزه دفاع مقدس توسط بنیاد حفظ آثار با موضوع دستاوردهای دستگاه‌های کشور برگزار می‌شود. نمایشگاهی نیز در پایگاه یکم شکاری مهر آباد با محوریت نیروی هوایی ارتش، نیروی هوافضای سپاه، هوانیروز ارتش و سازمان هوافضای وزارت دفاع برگزار می شود.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه این نمایشگاه ها با هدف تقویت امید در نسل جوان و مقایسه با قبل از انقلاب برگزار می شوند، خاطرنشان کرد: در نمایشگاه ها دستاوردهایی جدید در تمام بخش‌ها رونمایی و به استحضار مردم خواهد رسید.

سردار شکارچی در ادامه به جزییات این نمایشگاه ها اشاره کرد و گفت: در نمایشگاه وزارت دفاع بیش از ۵۶۰ محصول دفاعی در ۱۱ حوزه مختلف موشکی، مخابرات، الکترونیک، امنیتی، انتظامی و … که تولید داخلی است و به دست متخصصان داخلی ساخته شده است، به نمایش گذاشته می شود. در نمایشگاه قرارگاه خانم الانبیا نیز ده‌ها هزار اقدام اساسی در حوزه اشتغال، سازندگی ومحرومیت زدایی به نمایش گذاشته می شود.

وی افزود: در نمایشگاه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس که در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می شود، دستاوردهای مختلف دستگاه‌های کشوری و لشکری در معرض نمایش گذاشته می شود. در نمایشگاه هوایی نیز دستاوردهای جمهوری اسلامی در حوزه بالگردها، انواع هواپیما و جنگنده و دستاوردهای پهپادی به نمایش گذاشته خواهدا شد.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در بخش دیگری از صحبت‌های خود به تلاش برخی دشمنان برای برجسته سازی دستاوردهای رژیم پهلوی با هدف تحقیر نظام جمهوری اسلامی اشاره و تاکید کرد: به لطف خدا مردم ما امروز دستاوردهای ارزشمند نظام جمهوری اسلامی را مشاهده می کنند. امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان مقتدرترین قدرت منطقه و یکی از قدرت های رو به رشد جهانی مطرح است و به همین دلیل است که دشمنان جرات تجاوز به ایران را ندارند.

وی رهبری هوشمندانه و حکیمانه امام خمینی (ره) و رهبر انقلاب را دلیل اصلی دستیابی به این دستاوردها عنوان کرد و گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی بر خلاف همه نیروهای مسلح در دنیا، مردم پایه هستند و ارتباطی تنگاتنگ با مردم دارند و حفظ منافع مردم برای آنها اصل است. دستاوردهای دفاعی ایران برای مقابله با نظام سلطه است و جمهوری اسلامی با هیچ کشوری سر دشمنی ندارد، مگر آنکه آن کشور با تحریک نظام سلطه بخواهد اقدامی کند که در آن صورت جواب دندان شکنی دریافت می کند.

شکارچی تصریح کرد: برخی کشورهای منطقه که به آمریکا آویزان شده اند، بدانند توان دفاعی ایران در حوزه موشکی و هوایی و دریایی خلاصه نمی‌شود و در صورت اولین اقدام علیه ایران، آنها دیگر نه اقتصاد و نه امنیت خواهند داشت و قطعاً در مقابل توان ایران تاب آوری نخواهند داشت.

وی همچنین در بخش دیگری از نشست خبری درباره برخی اظهارات نسبت به فعالیت‌های اقتصادی نیروهای مسلح، اظهار کرد: گاهی اوقات دشمنان جمهوری اسلامی تصویر سازی غلط می‌کنند که نیروهای مسلح در حال فعالیت اقتصادی هستند، این در حالیست که این حرف غلط است؛ نیروهای مسلح از ظرفیت‌های مازاد خود در جهت رفع مشکلات کشور استفاده می کنند و به دنبال سود آوری نیستند. مردم نیز باید مراقب باشند که فریب چنین فضاسازی ها را نخورند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با بیان اینکه «اگر امروز کشور ما به عنوان امن ترین کشورهای جهان مطرح است به دلیل اقتدار دفاعی نیروهای مسلح است که باید روز به روز این اقتدار افزایش یابد تا به روزی برسیم که جهان اسلام زنجیر اسارت دشمن را پاره کند»، تاکید کرد: اقتدار دفاعی ما تهدیدی برای هیچکدام از کشور های همسایه ما نیست، مگر آنکه جمهوری اسلامی مورد تعرض قرار بگیرد در این صورت پاسخ ما سخت خواهد بود.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در بخش دیگری از صحبت‌های خود به تحولات اخیر کشور ونزوئلا اشاره و اظهار کرد: امروز آمریکا هر کشوری را که دولت آن بخواهد با مردمش پیوند برقرار کند، تضعیف می کند؛ یکی از این نمونه ها دولت ونزوئلا است؛ امروز در ونزوئلا شاهد هستیم که آمریکا می خواهد دولتی را سر کار بیاورد که لبیک گوی او باشد این در حالی است که همین آمریکایی ها شعار حقوق بشر و دموکراسی را فریاد می زنند، اما در نقطه مقابل آنها، جمهوری اسلامی از همه دولت‌های قانونی حمایت می کند.

اجلاس لهستان نشان شکست آمریکا است

وی همچنین به اقدام آمریکا برای برگزاری نشستی ضدایرانی در کشور لهستان اشاره و خاطرنشان کرد: آمریکایی ها که می خواستند نگذارند ما چهل سالگی انقلاب اسلامی را نبینیم، امروز شکست بسیار سهمگینی خورده اند؛ اجلاس لهستان نشان شکست آمریکا است و ۲۲ بهمن امسال پرشور تر از سال‌های گذشته برگزار می شود. پیام ما به مردم این است که امسال برای زدن تو دهنی بسیار محکم تر از قبل به میدان بیایند؛ مراسم ۲۲ بهمن امسال باید بطور ویژه برگزار شود تا بتوانیم شکست آمریکا را عمیق تر کنیم.

وی در پایان از برگزاری مراسم رژه موتورسواران نیروهای مسلح در روز ۱۲ بهمن خبر داد و گفت: برخی دستاوردهای دفاعی کشور و همچنین دستاوردهای بسیج در حوزه محرومیت زدایی در مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به نمایش گذاشته خواهد شد.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک