امضای تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون تیراندازی و وزارت علوم


امضای تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون تیراندازی و وزارت علوم

تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون تیراندازی و وزارت علوم با هدف تعمیم و توسعه تیراندازی به امضا رسید.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در نشست محمد حسین علیزاده مدیر کل تربیت بدنی وزارت علوم با علی دادگر رییس فدراسیون تیراندازی، تفاهم نامه همکاری در راستای تعامل دو طرفه و بهره مندی از ظرفیت های موجود به امضا رسید.

در این نشست علیزاده با اشاره به علاقه مندی دانشجویان و استقبال پرشور آنها از تیراندازی گفت: در مجموعه های تحت پوشش وزارت علوم شاهد آمار بالایی از دانشجویان هستیم که به رشته تیراندازی گرایش مطلوبی دارند و با توجه به شاخصه های این رشته، در صدد هستیم بستر مناسب را برای تعمیم و توسعه آن در سطح دانشگاه ها ایجاد کنیم.

دادگر در این نشست با اشاره به فرصت ها و توانمندی فدراسیون و هیات های استانی افزود: خوشبختانه در فدراسیون تیراندازی فرصت و فضای مناسب برای این تعامل وجود دارد و هیات های استانی هم بستر مناسب جهت همکاری را دارا هستند، از سویی دیگر با توجه به این که فضاهای آموزشی هم در استان های وجود دارد می توان به صورت مکمل، از امکانات هر دو طرف استفاده کرد تا بهترین فضا برای توسعه تیراندازی در سراسر کشور فراهم شود.

رییس فدراسیون تیراندازی تاکید کرد: این فدراسیون آمادگی هر گونه تعامل و همکاری با وزارت علوم را دارد زیرا اثرات و نتایج این همکاری برای ورزش تیراندازی بسیار مفید خواهد بود.

در پایان این نشست، تفاهم نامه همکاری میان فدراسیون تیراندازی و وزارت علوم به امضا رسید.
­

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صوت/ دعای روز هجدهم ماه مبارک رمضان+متن