مهمانان امروز جلسه مجمع تشخیص +تصاویر


جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام پیش از ظهر امروز برای بررسی لایحه پالرمو تشکیل شد که اعضا درباره این لایحه به جمع‌بندی نرسیدند.

صراط:

مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز (شنبه، ۶ بهمن) تشکیل جلسه داد که در این جلسه، لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تأمین مالی جرائم سازمان‌یافته فراملی (پالرمو) و یکی از لوایح چهارگانه الحاق ایران به FATF مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش تسنیم در این جلسه، علاوه بر اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه، لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس‌جمهور، عباسعلی کدخدایی سخنگو و قائم‌مقام دبیر شورای نگهبان، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز حضور داشتند.

مهمانان امروز جلسه مجمع تشخیص +تصاویر

(از راست، سعید جلیلی عضو مجمع، جواد ظریف وزیر خارجه و لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس‌جمهور)

مهمانان امروز جلسه مجمع تشخیص +تصاویر

(عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان)

همچنین، جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام در غیاب حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور و به ریاست آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی رئیس این مجمع تشکیل شد.

مهمانان امروز جلسه مجمع تشخیص +تصاویر

(جایگاه هیئت‌رئیسه مجمع تشخیص بدون حضور حسن روحانی)

گفتنی است، در این جلسه، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز حضور داشتند.

مهمانان امروز جلسه مجمع تشخیص +تصاویر

(دو رئیس قوه در یک قاب)

در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام، اعضای این مجمع درباره لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تأمین مالی تروریسم (پارلمو) به جمع‌بندی نرسیدند و به ادامه بررسی آن به جلسات بعدی موکول شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر