غیررسمی؛ امرسون دسوزا، دفاع راست اتلتیکو مینیرو با مشارکت بارسلونا به بتیس پیوست


غیررسمی؛ امرسون دسوزا، دفاع راست اتلتیکو مینیرو با مشارکت بارسلونا به بتیس پیوست

بارسا و بتیس به توافق کامل در خرید امرسون و نحوه تقسیم هزینه‌ها رسیدند. انتظار می‌رود طی روزهای آتی این...

طرفداری - امرسون دسوزا جونیور، مدافع اتلتیکو مینیرو فوتبالش را در اسپانیا دنبال خواهد کرد.

امرسون که دوشنبه هفته پیش 20 ساله شد، عملکرد بسیار خوبی در اتلتیکو مینیروی برزیل داشته و یکی از پدیده‌های فصل این کشور فوتبال خیز بوده است. از مدت‌ها قبل مدیربرنامه سابق امرسون این بازیکن را به بارسلونا پیشنهاد کرده بود اما قضیه تا وقتی که آندره کاری او را پیشنهاد نکرد، جدی نشد. اریک آبیدال تماشای عملکرد امرسون را در برنامه‌هایش گنجاند و اخیرا بازی او مقابل گرمیو را تماشا کرده است. بارسا این بازیکن را پسندیده و قصد دارد در مالکیتش سهیم باشد اما مایل است ابتدا عملکردش را در تیمی سطح بالا در اروپا ببیند تا بعدا اگر لازم شد، برای خریدش اقدام کند.

به گزارش موندو دپورتیوو، گفته شد که بتیس شریک بارسا در این خرید خواهد بود. دو باشگاه در ساعات اخیر پیشرفت بسیار خوبی در راه خرید امرسون داشته‌اند. دفاع راست 20 ساله‌ای که هم اکنون در ترکیب برزیل در کوپا آمریکای زیر 20 ساله‌ها حضور دارد. انتقال او به بتیس به طور شفاهی بین طرفین تمام شده است. بارسا از سفر بتیس برای دیدار با اسپانیول در کوپا دل ری استفاده کرد و پس از دیدار با نمایندگان این باشگاه همه مقدمات لازم برای خرید امرسون که پیش بینی می‌شود 12 میلیون یورو هزینه داشته باشد را آماده کرد.

منابع موثق اعلام کرده‌اند که هدف دو باشگاه رسمی کردن کار انتقال امرسون به بتیس طی هفته آتی است. هزینه انتقال بین دو باشگاه به نسبت نامساوی تقسیم می‌شود. بارسا با پرداخت بخشی از این هزینه، هم سهمی در رقم فروش آتی امرسون خواهد داشت هم اولویت خرید او را در اختیار می‌گیرد. چیزی که نامعلوم است، زمان انتقال امرسون به اسپانیا است که آیا در همین زمستان صورت می‌گیرد یا در تابستان. بتیس یک جای خالی برای بازیکنان خارجی دارد ولی به دنبال یک مهاجم هم هست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| کل‌کل حامد آهنگی با خانم بازیگر با چاشنی نوشابه