کاروان قرآنی انقلاب، مانور قرآنی کشور و نمایش ظرفیت جامعه قرآنی است


کاروان قرآنی انقلاب، مانور قرآنی کشور و نمایش ظرفیت جامعه قرآنی است

مدیر رادیو قرآن جمهوری اسلامی ایران گفت: حضور کاروان قرآنی انقلاب در 33 شهر کشور تا پایان دهه فجر در واقع مانور قرآنی کشور و نمایش ظرفیت و قدرت جامعه قرآنی در چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، دکتر «احمد ابوالقاسمی» در حاشیه حضور کاروان قرآنی انقلاب در آران و بیدگل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: این کاروان بمنظور اجرای برنامه های قرآنی در حضور مردم، دیدار با نخبگان قرآنی، تجلیل و تکریم چهره های قرآنی شهرستان ها، معرفی دستاوردهای قرآنی و ضبط تلاوت های مجلسی حرکت خود را از اول بهمن ماه آغاز کرده است.

مدیر رادیو قرآن جمهوری اسلامی ایران افزود: حضور کاروان قرآنی انقلاب در ۳۳ شهر کشور تا پایان دهه فجر در واقع مانور قرآنی کشور و نمایش ظرفیت و قدرت جامعه قرآنی در چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی است.

ابوالقاسمی، با تمجید از فعالیت های قرآنی در منطقه شمال استان اصفهان گفت: شهرستان های کاشان و آران و بیدگل به دارالمؤمنین شهرت یافته و تعداد زیادی از قاریان و حافظان قرآن را به جامعه اسلامی معرفی کرده است.

این قاری و استاد بین المللی قرآن کریم افزود: تربیت بیش از یک هزار حافظ کل قرآن کریم و حضور فعال مردم این منطقه در برنامه های مختلف رادیو قرآن نشان دهنده ظرفیت بالای قرآنی کاشان و آران و بیدگل است.

یادآور می شود؛ کاروان قرآنی انقلاب در چهارمین شب از فعالیت خود، با حضور در شهرستان آران و بیدگل، به اجرای محفل انس با قرآن کریم در حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) پرداخت./

پایان پیام/513

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان