پیشتازی موسسه موقوفه مکتب القرآن «ثارالله (ع)» در ثبت نام آزمون های قرآنی در 40 سال انقلاب


پیشتازی موسسه موقوفه مکتب القرآن «ثارالله (ع)» در ثبت نام آزمون های قرآنی در 40 سال انقلاب

حجت الاسلام برزگر از پیشتازی موسسه موقوفه مکتب القرآن «ثارالله (ع)»، پیشگام ثبت نام آزمون های سراسری حفظ و مفاهیم در 40 سالگی انقلاب خبر داد.

«حجت الاسلام منصور برزگر»، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: موسسه موقوفه مکتب القرآن «ثارالله (ع)» در سامانه ثبت نام آزمون های سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در فارس از دیگر نهادها پیشی گرفت.

مدیر موسسه موقوفه مکتب القرآن «ثارالله (ع)» با بیان اینکه این آزمون ها و مسابقات قرآن تاثیر بسزایی در روند پیشرفت کمی و کیفی حافظان قرآن دارد، اظهار کرد: جوائز بسیار نفیسی جهت تجلیل از ممتازین آزمون های سراسری قرآن و عترت درنظر گرفته شده است که امید می رود با حضور و استقبال گسترده مردم شاهد انس بیشتر مردم در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی باشیم.

وی با اشاره به استقبال گسترده حافظان از آزمون های حفظ و قرآن کریم عنوان کرد: تا این لحظه قریب به ۲ هزار نفر از حافظان قرآن کریم در رشته های حفظ اول تا حفظ کل و مفاهیم قرآن کریم درسامانه آزمون های سراسری وزارت فرهنگ وارشاداسلامی توسط مدیران و مربیان موسسه موقوفه مکتب القرآن «ثارالله (ع)» به ثبت رسیده است.

برزگر افزود: امید داریم تا روز 10 بهمن که آخرین مهلت ثبت نام است تعداد قابل توجهی از حافظان و قاریان قرآن کریم از این رویداد بزرگ قرآنی کشور استقبال و ثبت نام کنند.

وی یادآورمی شود: موسسه موقوفه مکتب القرآن «ثارالله (ع)» با دارا بودن بیش از 360 شعبه و مرکز آموزش قرآن کریم یکی ازبزرگترین مؤسسات قرآنی و فرهنگی کشور محسوب می شود.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک