تقدیر از 6 اثر پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه در همایش کتاب سال حوزه


تقدیر از 6 اثر پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه در همایش کتاب سال حوزه

آثار «ماهیت معرفت عرفانی»، «منظومه فکری امام خمینی(ره)» و «منظومه فکری مقام معظم رهبری» و «مشارکت سیاسی در فقه سیاسی» به قلم اعضای هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در بیستمین دوره همایش کتاب سال حوزه تقدیر شدند.

خبرگزاری شبستان، گروه اندیشه: همزمان با مراسم اختتامیه بیستمین دوره همایش کتاب سال حوزه و دومین جشنواره مقالات علمی حوزه، از برترین های این عرصه تجلیل شد.

در ابتدای این همایش که با حضور آیت الله العظمی مکارم شیرازی و اساتید سطح عالی حوزه برگزار شد، از مقام علمی مرحوم آیت الله هاشمی شاهروی و آیت الله سیدمحمد مهدی موسوی خلخالی تجلیل شد.

در بخش مراکز پژوهشی برتر از پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با اهداء لوح و تندیس همایش تجلیل به عمل آمد.

در گروه اخلاق و عرفان لوح سپاس به حجت الاسلام مسعود اسماعیلی، مدیر و عضو هیات علمی گروه فلسفه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برای تالیف کتاب «ماهیت معرفت عرفانی» تعلق گرفت.

در میان آثار علمی ترویجی بخش ویژه انقلاب اسلامی نیز از حجت الاسلام «عبدالحسین خسروپناه»، عضو هیات علمی گروه فلسفه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برای تالیف «منظومه فکری امام خمینی(ره)» و «منظومه فکری مقام معظم رهبری» تجلیل شد.

در گروه اقتصادی نیز لوح سپاس به حجت الاسلام «سید عباس موسویان»، عضو هیات علمی گروه اقتصاد اسلامی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برای تالیف کتاب «بانکداری اسلامی» تعلق گرفت.

در بخش آثار شایسته تحسین کتاب «مشارکت سیاسی در فقه سیاسی» شیعه اثر حجت‌الاسلام «سید‌سجاد ایزدهی»، رئیس پژوهشکده نظام‌های اسلامی و عضو هیات علمی گروه سیاست پژوهشگاه نیز تجلیل شد.

همچنین در بخش معرفی مراکز ناشران برتر و مراکز پژوهشی، لوح سپاس ناشران برگزیده نیز به پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به پاس انتخاب 3 اثر از منشورات آن پژوهشگاه تعلق گرفت.

در بخش تجلیل از صاحبان آثار مکتوب نیز حجت الاسلام غلامرضا فیاضی و حجت الاسلام سید محمد مهدی نبویان به دلیل کتاب «جستارهایی در فلسفه اسلامی» لوح تقدیر دریافت کردند.

در گروه حدیث، درایه و رجال نیز به حجت الاسلام محمود ملکی برای تالیف پایان نامه «بازپژوهشی منابع الکافی» رسید.

از میان آثار علمی پژوهشی گروه فقه و اصول، لوح سپاس به حجت الاسلام محمد محمدی قائنی به پاس احراز رتبه شایسته تقدیر برای تالیف کتاب «المبسوط فی فقه المسایل المعاصره» رسید.

لوح سپاس همایش در گروه فقه و اصول به حجت الاسلام سید حسین منافی به پاسخ احراز رتبه شایسته تقدیر برای تالیف پایان نامه «اصل تخصص در دوران بین تخصیص و تخصص» رسید.

در گروه ترجمه نیز از حجت الاسلام مجتبی خطاط تجلیل شد؛ در گروه تفسیر و علوم قرآن نیز لوح سپاس همایش به حجت الاسلام محمد مرادی به پاس احراز رتبه شایسته تقدیر برای تالیف پایان نامه تاویل در روایات تفسیری سید.

حجت الاسلام محمد نوذری نیز در بخش گروه روانشناسی لوح سپاس دریافت کرد؛ از میان آثار فرهنگی تبلیغی نیز لوح سپاس همایش به حجت الاسلام محسن عباسی تعلق گرفت.

لوح سپاس همایش به مریم وفادار نصرالله زاده در بخش فقه و اصول در نگارش پایان نامه مرتبط به احکام شهرسازی تعلق گرفت؛ حجت الاسلام احمد ناظم و حوری صدر در بخش ترجمه نیز لوح سپاس دریافت کردند.

لوح سپاس همایش کتاب سال حوزه به حجت الاسلام والمسلمین رضا ابروش در تالیف پایان نامه طراحی و تبیین الگوی آینده پژوهشی اسلامی در برنامه ریزی، لوح سپاس دریافت کرد.

در بخش مقالات علمی حوزه در گروه تاریخ و سیره و تراجم حجت الاسلام صفری فروشانی به پاسخ تالیف مقاله علمی لوح تقدیر دریافت کرد؛ لوح سپاس جشنواره مقالات علمی در گروه کلام به حجت الاسلام عباس میرزایی رسید.

لوح سپاس دیگر در بخش مراکز پژوهشی نیز به پژوهشگاه حوزه و دانشگاه تعلق گرفت؛ لوح سپاس ناشر شایسته تقدیر نیز به مجمع عالی حکمت اسلامی تعلق گرفت؛ در نهایت در بخش ناشر شایسته تقدیر از انتشارات آیین فطرت نیز تجلیل شد.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هر آنچه که باید در رابطه با بیماری‌های مقاربتی بدانید