جزییات برپایی نمایشگاه مدرسه انقلاب تشریح شد


 جزییات برپایی نمایشگاه مدرسه انقلاب تشریح شد

تاریخی جزییات نمایشگاه مدرسه انقلاب را تشریح کرد و گفت: این نمایشگاه در مدارس سراسر کشور از دوازدهم تا بیست و دوم بهمن ماه برپا می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، «حسین تاریخی» امروز( شش بهمن 1397) در نشست خبری با اشاره به جزییات مدرسه انقلاب گفت: در ایام الله دهه فجر برنامه محوری مدرسه انقلاب است.

دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی با بیان اینکه اصلی ترین برنامه نمایشگاه مدرسه انقلاب است، افزود: این نمایشگاه در سه محور روایتگری دیروز ما، امروز ما و فردای ما برگزار می شود.

وی ادامه داد: در محور دیروز ما بخش های رستاخیز سقوط و اسوه های انقلاب را داریم که در بخش رستاخیز سقوط به ابعاد فساد اقتصادی، فساد سیاسی و وابستگی پرداخته می شود.

تاریخی با اشاره به بخش های «اسوه انقلابی» گفت: در این محور به شخصیت حضرت امام (ره)، شهدای شاخص شهرها و بزرگان انقلاب شهرها پرداخته می شود.

وی در ادامه به محورهای «امروز ما» اشاره کرد و گفت: در این بخش به بحث های آفتاب ولایت با محوریت ولایت فقیه و نقش آفرینی مقام معظم رهبری پرداخته می شود. در بخش دیوار زیاد با محور دشمن شناسی، عرصه های نفوذ دشمن و راه های مقابله با آن مورد بررسی قرار می گیرد.

دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی با بیان اینکه «موج پنجم » از دیگر محورهای ماست، گفت: در این محور به نقش دهه هشتادی ها می پردازیم. همچنین سبک زندگی ایرانی و اسلامی، تولید ملی، کالای ایرانی و تبیین هنرمندانه نظریه مقاومت مورد بررسی قرار می گیرد.

تاریخی به بخش «مجاهدان سایبری» اشاره کرد و گفت: در این محور به فرصت ها و تهدیدهای فضای مجازی و راه های مقابله با آن پرداخته می شود.

وی محور «فردای ما» را انصار المهدی (عج) نامید و گفت: ویژگی های منتظران، سیمای حکومت مهدوی و اربعین حسینی زادگاه انصار المهدی از بخش های فردای ما است.

تاریخی با بیان اینکه یک ماه است که دوره های آموزشی توسط شبکه مربیان برگزار شده است، گفت: مدرسه انقلاب ویژه دانش آموزان دوره دوم متوسطه است و تاکنون چهار هزار مدرسه برای برگزاری این نمایشگاه که از 12 تا 22 بهمن برپا است، ثبت نام کرده اند.

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی با اشاره به بخش غیر نمایشگاهی گفت: فراخوان سرود انقلابی، تئاتر انقلاب و ایده های ناب انقلاب داده شده است و در دهه فجر تئاتر و سرود خواهیم داشت.

پایان پیام/260

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی