برگزاری 40 ویژه‌برنامه انقلاب در نقاط حاشیه‌ای کرمانشاه


برگزاری 40 ویژه‌برنامه انقلاب در نقاط حاشیه‌ای کرمانشاه

گروه اجتماعی ــ مسئول سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه از برگزاری 40 ویژه‌برنامه انقلاب در نقاط حاشیه‌ای به مناسب سالگرد پیروزی انقلاب در این استان خبر داد.

برگزاری 40 ویژه‌برنامه انقلاب در نقاط حاشیه‌ای کرمانشاه

مهدی عبدالمالکی، مسئول سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از برگزاری 40 ویژه‌برنامه انقلاب به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب در کرمانشاه خبر داد و گفت: این ویژه‌برنامه در 20 منطقه حاشیه‌نشین شهر کرمانشاه، 10 مسجد و 10 مسکن مهر مناطق حاشیه برگزار می‌شود.
وی افزود: همچنین در سطح محلات حاشیه‌ای کرمانشاه ایستگاه‌های خدمت با هدف ارائه خدمات به مردم برپا می‌شود.
مسئول سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه برخی از برنامه‌های اجرایی این ایام را یادآور و تصریح کرد: 40 سالگی انقلاب یادآور رشد و بلوغ انقلاب اسلامی است به همین منظور با مشارکت قرارگاه کربلا روز 22 بهمن ویژه برنامه‌ای اجرا خواهد شد.
عبدالمالکی به ایام شهادت حضرت زهرا(س) و همزمانی آن با این ایام اشاره و اظهار کرد: مراسم پیشواز از چهلمین سالگرد انقلاب در قالب انجام تبلیغات محیطی متناسب با ایام فاطمیه و بزرگداشت انقلاب آغاز شد.
وی از اجراء برنامه‌های فرهنگی و برپایی نمایشگاهی با مشارکت بنیاد مهدویت در کرمانشاه به مناسبت این ایام خبر داد و گفت: با مشارکت بنیاد مهدویت، اتحادیه انجمن‌های اسلامی، بنیاد غدیر، آستان قدس رضوی و مؤسسه وصال نمایشگاه بزرگ مهدویت و انقلاب اسلامی در ایام دهه فجر از 12 تا 22 در نگارخانه شهر کرمانشاه برپا می‌شود.
مسئول سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه در پایان افزود: در ایام دهه فجر فیلم 13 قسمتی آتش زیرخاکستر با موضوع نقش‌آفرینی مردم کرمانشاه در انقلاب اسلامی اکران خواهد شد.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 7 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق