کسب رتبه اول توسط توزیع برق مرکزی در جشنواره نوآوری های توزیع برق


کسب رتبه اول توسط توزیع برق مرکزی در جشنواره نوآوری های توزیع برق

شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در سومین جشنواره نوآوری های شرکت های توزیع برق موفق به کسب رتبه اول و دریافت تندیس طلایی شد.

به گزارش خبرآنلاین استان مرکزی ، همزمان با برگزاری هفتمین کنفرانس منطقه‌ای سیرد، برندگان جشنواره نوآوری شرکت‌های توزیع برق معرفی و شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با طرح "استفاه از کمربند هارنس جهت صعود و فرود سیمبان در شبکه های توزیع برق " موفق به کسب رتبه اول در این جشنواره شد.
براساس این گزارش ،رساندن ریسک ناشی از خطر سقوط قبل از استقرار کامل روی شبکه به حد صفر، جهت انجام تعمیرات ایمن روی شبکه های باآرایش جلوبر و نیز امداد و نجات افراد حادثه دیده از روی شبکه و اجرای کامل ماده قانونی حفاظت کار در خصوص مهار فرد صعود کننده به وسیله تکنولوژی هارنس با شرایط بومی صنعت برق به عنوان جایگزین کمربندهای قدیمی برای اولین بار در کشور توسط شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی اجرا شده است.
صعود و فرود برقکاران با استفاده از یراق ابداع شده و به وسیله کمربند هارنس انجام می شود و کمربندهای قدیمی جمع آوری شده است.
براساس مطالعات علمی صورت گرفته توسط دفتر ایمنی و تحلیل سلسله مراتبی ایمنی نیز این تکنولوژی از ضریب ایمنی و پایایی نزدیک به ۰.۹۹ برخوردار است .
گفتنی است ،تهیه مشخصات فنی والزامات بکارگیری سیستم جلوگیری از سقوط هارنس یکی از ماموریت های ویژه ملی ابلاغیه توانیر برای گذر از پیک ۹۸ به شرکت توزیع برق استان مرکزی است.
۴۶
کد خبر 1225997

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟