جدیدترین نسخه لندکروز 2020 چه ویژگی‌هایی دارد؟


جدیدترین نسخه لندکروز 2020 چه ویژگی‌هایی دارد؟

شرکت ژاپنی و نام‌آشنای تویوتا، توانسته عمر فروش محصول آفرود لند کروز خود در بازار آمریکا را به 6 دهه برساند. درست به مناسبت همین 60 سال فروش شاسی‌بلند لند کروز در آمریکا، تویوتا قصد دارد در نمایشگاه خودرویی شیکاگو 2019، مدل 2020 لند کروز را که شباهت‌های کلیدی به نخستین مدل ارائه‌شده در سال 1958 آمریکا دارد، رونمایی کند. شباهت‌هایی که شامل،...

جدیدترین نسخه لندکروز 2020 چه ویژگی‌هایی دارد؟

شرکت ژاپنی و نام‌آشنای تویوتا، توانسته عمر فروش محصول آفرود لند کروز خود در بازار آمریکا را به ۶ دهه برساند.

درست به مناسبت همین ۶۰ سال فروش شاسی‌بلند لند کروز در آمریکا، تویوتا قصد دارد در نمایشگاه خودرویی شیکاگو ۲۰۱۹، مدل ۲۰۲۰ لند کروز را که شباهت‌های کلیدی به نخستین مدل ارائه‌شده در سال ۱۹۵۸ آمریکا دارد، رونمایی کند.

جدیدترین نسخه لندکروز 2020 چه ویژگی‌هایی دارد؟
جدیدترین نسخه لندکروز 2020 چه ویژگی‌هایی دارد؟

شباهت‌هایی که شامل، جلوپنجره‌ای با زمینه مشکی، تریم مشکی‌رنگ داخل کابین و رینگ‌های برنزی رنگ ۱۸ اینچی که از آلیاژ مستحکمی ساخته‌شده‌اند، می‌شود.

جدیدترین نسخه لندکروز 2020 چه ویژگی‌هایی دارد؟لند کروز تازه‌وارد، درست مخالف خودروهای هامر یا جیپ رنگلر و یا حتی لامبورگینی LM002، خودرویی است که بیش از ۶۰ سال میراث ماندگار تویوتا را با تمامی شاخصه‌ها و آپشن هایی که در طول این چند سال ارائه داده است، حمل می‌کند. البته در سال‌های اخیر، لند کروز نسبت به مدل‌های اولیه خود، بسیار لوکس‌تر ظاهرشده و تویوتا، این خودرو را بیش‌ازپیش به خودروهای لوکس لکسوس نزدیک کرده است.

جدیدترین نسخه لندکروز 2020 چه ویژگی‌هایی دارد؟همچنین دیگر امکانات موجود روی این ژاپنی اصیل را می‌توان شامل صندلی‌های جلویی باقابلیت تهویه مطبوع، فرمانی باقابلیت گرم شدن برای فصل‌های سرد سال، سقف مونروف (Moonroof)، کنترل دمای داخل خودرو ۴ نقطه‌ای، سیستم صفحه‌نمایش ۹ اینچی و همچنین ۱۴ بلندگو قدرتمند JBL که لند کروز جدید را بیش‌ازپیش به یک خودروی لوکس و جذاب تبدیل کرده است.جدیدترین نسخه لندکروز 2020 چه ویژگی‌هایی دارد؟

قلب تپنده این نسخه خاص که قرار است به مناسبت ۶۰ سالگی این خودرو ارائه شود، مانند همیشه، یک موتور ۵٫۷ لیتری ۸ سیلندری است که توانایی تولید ۳۸۱ اسب بخار قدرت و ۵۴۴ نیوتون متر گشتاور را دارد. قدرت و گشتاوری که به چهارچرخ خودرو (AWD) منتقل می‌شود.

جدیدترین نسخه لندکروز ۲۰۲۰ چه ویژگی‌هایی دارد؟

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

جدیدترین نسخه لندکروز 2020 چه ویژگی‌هایی دارد؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


4 سناریوی حادثه تروریستی مسکو