بیش از 1000 برنامه در دهه فجر توسط بنیاد شهید گلستان اجرا می شود


بیش از 1000 برنامه در دهه فجر توسط بنیاد شهید گلستان اجرا می شود

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: بیش از هزار برنامه در دهه فجر توسط بنیاد شهید گلستان اجرا می شود.

به گزارش گلستان 24 ؛اسرافیل وزیری، صبح شنبه در نشست خبری چله انقلاب اسلامی اظهار کرد: به برکت خون شهدا، چهلمین سال انقلاب اسلامی را جشن می گیریم و امیدواریم در آینده پرچم برافراشته شده را به صاحب اصلی آن برسانیم.

وی افزود: برنامه های متعددی را با همکاری سایر مردم و دستگاه اجرایی برنامه ریزی شده و اجرا می کنیم، غبارروبی ۲۹۲ گلزار شهدای استان (۱۸ بهمن)، برنامه نمادین در فرودگاه، حضور در گلزار شهدای امامزاده عبدالله (ع) گرگان، تجلیل از ایثارگران در مسجد گلشن به اتفاق نماینده ولی فقیه در ۱۸ بهمن، طرح سپاس (دیدار چهره به چهره مردم و مسئولان با خانواده شهدا)، برگزاری مراسم شهدای فجر آفرین (۴۸ نفر)، ویزیت خانواده شهدا، رونمایی از ۱۸ تصویر نقاشی شده شهدای مدافع حرم هنرمندان گلستان از جمله برنامه های ما است.

وزیری گفت: برگزاری برنامه هایی در ۴۵ حسینه استان، برگزاری برنامه های ورزشی در سطح شهرستان های استان، مراسم فرهنگی در مدارس شاهد که ۳۳ مدرسه شاهد داریم، برگزاری مسابقات وبلاگ نویسی با همکاری آموزش و پرورش، برگزاری اولین یادواره شهدای روستایی به صورت متمرکز از دیگر برنامه ها خواهد بود.

وی تأکید کرد: در مجموع بیش از هزار برنامه کاربردی در روستاها، محلات، شهرها و غیره برگزار می شود.

وزیری تصریح کرد: با توجه به این که چهار گلزار شهدا در سطح کشور به صورت نمادین انتخاب شده تا برنامه هایی در آن اجرا می شود، گلزار شهدای گنبدکاووس به عنوان گلزار شهدای اهل سنت انتخاب شده است.

وی گفت: برنامه های متعددی در حوزه های اقتصادی، بهداشت، فرهنگی، اجتماعی و غیره برگزار می شود.

وزیری تأکید کرد: مجتمع توانبخشی استان تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تلاش کردیم بعد از ۱۲ سال به سرانجام برسد، ریاست جمهور در سفر به گلستان دستور تکمیل آن را دادند و در سال آینده به بهره برداری می رسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور