رنو: مشکل قابلیت اطمینان، سرعت پیشرفت هوندا را کند خواهد کرد


فرمول یک ایران – رنو ادعاهای ردبول را در مورد موتور هوندا درست ندانست و اذعان کرد که مشکلات قابلیت اطمینان موتور، پیشرفت آن ها را مختل خواهد کرد. پس از بازگشت هوندا به فرمول یک در سال 2015، فصل گذشته بهترین فصلی بود که این سازنده شرقی تجربه می کرد و همکاری شان با تورو روسو خوب جواب داد. این عملکرد مناسب باعث شد که تیم اول ردبول هم با هوندا...

فرمول یک ایران – رنو ادعاهای ردبول را در مورد موتور هوندا درست ندانست و اذعان کرد که مشکلات قابلیت اطمینان موتور، پیشرفت آن ها را مختل خواهد کرد.

پس از بازگشت هوندا به فرمول یک در سال 2015، فصل گذشته بهترین فصلی بود که این سازنده شرقی تجربه می کرد و همکاری شان با تورو روسو خوب جواب داد. این عملکرد مناسب باعث شد که تیم اول ردبول هم با هوندا قرارداد ببندد و به همکاری 12 ساله خود با رنو پایان دهد.

رنو: مشکل قابلیت اطمینان، سرعت پیشرفت هوندا را کند خواهد کردرنو: مشکل قابلیت اطمینان، سرعت پیشرفت هوندا را کند خواهد کرد هلموت مارکو و سیریل ابیتبول

جنگ لفظی بین این دو تیم همچنان ادامه دارد و سیریل ابیتبول، مدیر رنو گفت که اگر مشکلات فصل گذشته هوندا همچنان ادامه داشته باشد، آن ها نمی توانند رو به جلو حرکت کنند:

اگر در تورو روسو چنین اتفاقی رخ دهد برای هیچ کس مهم نیست اما در ردبول انتظار طوفان خبری بیشتری دارم که آن ها را نیز کند خواهد کرد.

اگر آنها بخواهند به قوانین پایبند باشند، دو یا سه فرصت برای بهبود پاوریونیت خود در طول فصل دارند، دقیقا مثل ما.

ما همچنین رقابت برای جدول سازندگان را پیش رو داریم و می دانیم که این پنالتی ها، ضربه ی زیادی به کسب امتیاز ما خواهد زد و ما نمی خواهیم چنین ریسکی کنیم.

هوندا نیز به نوعی تهدید است اما انتظار داریم که با گذشت زمان این تهدید کاسته شود و معتقدم که در این زمستان پیشرفت خواهیم کرد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا