با فیلم‌های جدید بازیگران سرشناس بهتر آشنا شوید


با فیلم‌های جدید بازیگران سرشناس بهتر آشنا شوید

حوزه سینما به گونه‌ای است که حتی یک اسم می‌تواند افراد زیادی را به سینما بکشاند؛ فرقی هم نمی‌کند که این شخص بازیگر اثر باشد یا کارگردان و نویسنده. برای مثال استیون اسپیلبرگ و کریستوفر نولان کارگردان و نویسنده‌هایی هستند که به راحتی می‌توانند افراد را به سمت تماشای اثرشان بکشانند. بازیگرانی همچون دواین راک جانسون یا تام هاردی هم به...

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ایران زیرنویس، فیلم "پرده دوم" با وجود هنرپیشه‌های مطرح افراد زیادی را به سینما کشانده است، این هنرنمایی‌ها می‌تواند افرادی زیادی را نیز به سمت تماشای فیلم و دانلود زیرنویس فارسی فیلم Second Act 2018 سوق دهد. در این فیلم زن میانسالی به نام مایا وارگاس گرفتار یک شغل کم درآمد شده و از وضعیت خود بسیار ناراضی است.

تا اینکه بخت با او یار می‌شود و در یک شرکت بزرگ استخدام می‌شود اما چگونه؟ همه چیز از یک سو تفاهم شروع می‌شود. یک شرکت مالی بزرگ مایا را با فردی که بسیار شبیه به اوست اشتباه می‌گیرد و او را استخدام می‌کند. مایا هم این شغل را قبول می‌کند اما بعداً متوجه می‌شود که باید با چالش‌های بسیار زیادی روبه‌رو شود. در این فیلم کمدی عاشقانه بازیگران دیگران همچون ونسا هاجنز، لیه رمینی، آن الی اشفرد، میلو ونتیمیگلیا و تریت ویلیامز اشاره کرد. مطمئناً لورل و هاردی را به یاد دارید. لورل و هاردی دو بازیگر کمدی بودند که دوره فعالیت آنها باز می‌گردد به اواخر دهه ۱۹۲۰ میلادی تا اواسط دهه ۱۹۴۰ میلادی. این زوج کمدی از یک بازیگر آمریکایی به نام اُلیور هاردی و یک بازیگر انگلیسی به نام استن لورل تشکیل شده بود.

این دو در دوران کاری خود باعث خوشحالی مردم زیادی شدند. خبر ساخت فیلمی بر اساس این شخصیت‌ها در ژانویه ۲۰۱۶ منتشر شد. در این فیلم بیوپیک که توسط جان سی بی رد کارگردانی می‌شود، جان سی ریلی و استیو کوگان به ایفای نقش می‌پردازند. فیلمبرداری این فیلم در سال ۲۰۱۷ و در میدلندز غربی و بیرمنگام انگلیس شروع شد. بازیگران اصلی فیلم که مجبور بودند با گریم سنگین به ایفای نقش بپردازد، هر روز و برای چندین ساعت گریم می‌شدند. این فیلم در سال ۲۰۱۸ و در جشنواره فیلم لندن اکران شد. کمپانی‌های اینترتینمنت وان وظیفه توزیع فیلم را در کشورهای انگلیس، کانادا، استرالیا، نیوزیلند و اسپانیا داشت در حالی که فیلم در ایالات متحده، آمریکای لاتین، اروپای شرقی، جنوب آفریقا و چین توسط سونی پیکچرز کلاسیکس توزیع شد.

این فیلم به صورت عمومی در ۲۸ دسامبر ۲۰۱۸ در آمریکا و در ۱۱ ژانویه ۲۰۱۹ در انگلیس اکران شد و بسیار مورد استقبال گرفت. این فیلم همچنین توانست نمرات بسیار خوبی از منتقدان دریافت کند. بازی‌های کوگان و ریلی در این فیلم بسیار مورد تحسین گرفته‌اند و این دو برای جوایز مختلفی از جمله گلدن گلوب، بفتا و جایزه منتقدان نامزد شده‌اند. جان سی ریلی قبلاً هم در عنوان‌های کمدی بسیار زیادی بازی کرده و یک بازیگر کمدی شناخته شده محسوب می‌شود. او همچنین صداپیشگی شخصیت رالف را در دو انیمیشنی که از این مجموعه منتشر شده، برعهده داشته است.

از آنجایی که فیلم‌های لورل و هاردی در تلویزیون ایران نمایش داده شده‌اند و طرفداران بسیار زیادی دارند، دانلود زیرنویس فارسی فیلم Stan and Ollie 2018 هم بسیار پرطرفدار خواهد بود. از سینمای هالیوود که بگذاریم، باید به سینمای بالیوود و به سراغ یکی از شناخته شده‌ترین بازیگران این صنعت برویم. شاهرخ خان که احتیاجی به معرفی ندارد، در سال ۲۰۱۸ در فیلم زیرو بازی کرده است که با بودجه ساخت ۲۸ میلیون دلاری خود گران‌ترین فیلم شاهرخ خان محسوب می‌شود. این فیلم درام عاشقانه توسط هیمانشو شارما نوشته شده و آن‌اند بی. رأی نیز کارگردانی آن را برعهده داشته است. در این علاوه بر شاهرخ خان بازیگران دیگری همچون انوشکا شارما، کاترینا کایف، محمد زیشان ایوب، شبا چادها، آب‌های دئول، و رانگاناتان مدهوران بازی می‌کنند.

البته تیم بازیگری این فیلم به این بازیگران محدود نمی‌شوند و بازیگران دیگری همچون سلمان خان، کاجول، رانی موکرجی، سری دی، آلیا بات، کاریسما کاپور، جوهی چاولا، دیپیکا پادوکونه، آرجون کاپور و جاوید جعفری نیز به صورت افتخاری در فیلم حضور دارند. این همه ستاره در یک فیلم، دانلود زیرنویس فارسی فیلم Zero 2018 را بسیار مورد توجه قرار داده است. داستان فیلم یک مرد قد کوتاه به نام بائوا سینگ با بازی شاهرخ خان را دنبال می‌کند که اهل میروت است. بائوا بعد از سختی‌های زیاد نمی‌تواند شریک مناسبی برای ازدواج پیدا کند اما به یکباره با همدم مناسبی به نام آفیا بیندر آشنا می‌شود که یک دانشمند است و مبتلا به فلج مغزی است. در حین حال، یک بازیگر بالیوود به نام بابیتا نیز به بائوا نزدیک می‌شود.

این مثلث عشقی آنها را به شهرهای دور دست می‌کشاند و بائوا را نیز به سمت یک ماجراجویی بزرگ می‌کشاند تا هم عشق واقعی و هم کمال را در زندگی تجربه کند. این فیلم در ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ اکران شد و نقدهای مختلطی دریافت کرد. البته در این میان علاوه بر جلوه‌های ویژه به کار رفته، بازی شاهرخ خان و کاترینا کایف بسیار مورد تحسین قرار گرفته است.

ادیتور: زهرا میعادی

انتهای رپورتاژ خبری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان