غول آرام در کمین ایران؛ 90 درصد پیروزی برای ژاپن!


غول آرام در کمین ایران؛ 90 درصد پیروزی برای ژاپن!

اگر ایران بهترین تیم و قطر پدیده جام ملت‌های آسیا باشد، ژاپن را می‌توان زیرک‌ترین تیم این جام نامید.

اگر ایران بهترین تیم و قطر پدیده جام ملت‌های آسیا باشد، ژاپن را می‌توان زیرک‌ترین تیم این جام نامید.

به گزارش وبسایت نود، ژاپن جام ملت‌های 2019، تیم زیبایی نیست اما به شکل کم نقصی تمام مسابقاتش را برده است. آن‌ها در کنار قطر، تنها تیم‌هایی هستند که تمام مسابقات‌شان را برده‌اند و حتی ایران، که بهترین دفاع و حمله مسابقات را دارد در یکی از مسابقانش نتوانسته پیروز شود. جالب اینکه ژاپن، هر 5 بردش را با اختلاف یک گل بدست آورده و هیچ بردی با اختلاف بیشتر از یک گل ندارد.

آمار خوب ژاپن فقط به جام ملت‌ها مربوط نمی‌شود و از پایان جام جهانی، آن‌ها روند خوب‌شان را آغاز کرده‌اند. تیمی که برخلاف دوره‌های قبل، فوتبالی مالکانه و تهاجمی را به نمایش نمی‌گذارد و به جای آن، راه فوتبال اقتصادی را خوب می‌داند. آخرین باخت فوتبال ژاپن، در جام جهانی و مقابل بلژیک بود و پس از آن، آن‌ها از 10 بازی بعدی‌شان 9 برد و یک مساوی دارند.

ژاپن در این مدت کاستاریکا، پاناما، قرقیزستان، ترکمنستان، عمان، ازبکستان، عربستان، ویتنام و حتی اروگوئه بزرگ را برده و فقط ونزوئلا توانسته آن‌ها را متوقف کند. 6 برد از این 9 برد هم با کلین شیت بدست آمده و ژاپنی‌ها نشان داده‌اند مثل ایران، خط دفاع خوبی دارند و در بردهای حداقلی استاد هستند.

بازی با تیمی که 90 درصد بازی‌هایش پس از جام جهانی را برده، عملیات سختی برای تیم کی‌روش محسوب می‌شود. عملیاتی که شاید سخت‌ترین قدم آن‌ها در راه قهرمانی آسیا و شکستن طلسم 43 ساله باشد. یازدهمین بازی ژاپن بعد از جام جهانی، باید به اولین باخت آن‌ها تبدیل شود.

22330

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس