بذرپاش: جامعه‌ فعلی ایران را نمی‌شود با روش‌های مدیریتی قدیمی اداره کرد


بذرپاش: جامعه‌ فعلی ایران را نمی‌شود با روش‌های مدیریتی قدیمی اداره کرد

نماینده مردم تهران در مجلس نهم گفت: جامعه‌ای که 70 درصد آن بعد از انقلاب متولد شده است را نمی‌شود با روش‌های مدیریتی قدیمی اداره کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس نهم عصر امروز در نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین ضمن گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: امروز مردم ما در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی نسبت به عملکرد 40 ساله انقلاب در مقام قیاس و قضاوت هستند و برای قیاس نیز امروزه با پیشرفت تکنولوژی ابزارهای متنوعی وجود دارد.

وی با اشاره به اهمیت قیاس و شکل‌گیری آن میان مردم اظهار داشت: ما امروزه در بحث صنایع خیلی پیشرفت کرده‌ایم. نمونه آن صنعت خودروسازی است، اما چرا مردم این روزها از صنعت خودرو ناراحت هستند، به خاطر این است که خودروسازان داخلی را با خودروسازانی مثل کیاموتورز قیاس می‌کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس نهم در ادامه تصریح کرد: در 40 ساله انقلاب تمام اتفاقاتی که می‌تواند برای یک ملت بیفتد برای ملت ما اتفاق افتاد و خسارت‌های اجتماعی، جنگ، تلاطم، ترور، تحریم و مدیریت افراد ناکارآمد، باعث شد خیلی از جاها الگوهای امام و رهبری اتفاق نیفتد.

وی در ادامه گفت: شما رفتارهای دولت‌ها و مجالس مختلف را در طول این 40 ساله ببینید، واقعاً امروز مجالس ما خیلی قابل افتخار نیستند و مجلس خیلی نمی‌داند که ما چه هدفی داریم و به کجا می‌خواهیم برویم و در مجموعه کشور با چه سیاستی روبرو هستیم.

بذرپاش خاطر نشان کرد: این مدل حکمرانی که در مجلس طراحی کردیم که باید پاسخگوی همه چیز از جمله اشتغال، وام و سایر مسائل حوزه انتخابیه باشد، گاهی فرصت نمی‌کند حتی ببیند در مجلس چه می‌گذرد.

نماینده مردم تهران در مجلس نهم با اشاره به اهمیت درگیر کردن مردم در اداره کشور بیان کرد: تا الان غیر از ایجاد دوقطبی کاذب در انتخابات چقدر مردم را درگیر کرده‌ایم. شما در انتخابات سال آینده هم منتظر ایجاد یک دوقطبی در زمینه مانند فیلترینگ یا دوقطبی آزادی محدودیت باشید و هرگز کسی پاسخگوی عملکرد 4 ساله خود در مجلس نخواهد بود، همانطور که در گذشته بحث از کشیدن دیوار مطرح کردند.

بذرپاش گفت: وضعیت کنونی نتیجه مدیریت کسانی است که با تولید دوقطبی کاذب در کشور به قدرت رسیدند و مسئولیت گرفتند. من به شما قول می‌دهم جریانی که نحوه استفاده از دوقطبی را بلد است سال آینده و انتخابات ریاست جمهوری آینده هم از این ترفند استفاده خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: جامعه‌ای که 70 درصد آن بعد از انقلاب متولد شده است را نمی‌شود با روش‌های مدیریتی قدیمی اداره کرد و به پیش برد. کشور ما در حوزه عملکرد یک شیب صعودی داشته که البته در این دولت این شیب به صفر نزدیک شده و گاهی منفی نیز شده است و یک شیب انتظارات با شیب مثبت خیلی زیاد دارد، که فاصله میان این دو شیب نارضایتی را به وجود می‌آورد.

نماینده مردم تهران در مجلس نهم گفت: امروز کشور ما قهرمان نمی‌خواهد، امروز با این نسل جوان و با اتفاقاتی که در کشور افتاده و با اقتضائات 40 سالگی ما حتماً باید بر مبنای مدیریت علمی و کاربردی کار را جلو ببریم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پایان ماجراجویی آمریکا در آفریقا