وقتی تبلیغ« بمباران غزه» ابزار انتخاباتی می شود


وقتی تبلیغ« بمباران غزه» ابزار انتخاباتی می شود

رئیس سابق ارتش رژیم صهیونیستی که حالا یکی از کاندیداهای نخست وزیری در انتخابات ماه آوریل است برای جمع کردن رای برای خود کمپینی را به راه انداخته که در آن به بمباران بخش هایی از غزه و بازگرداندن این منظقه به «عصر حجر» مباهات می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «راشاتودی»،رئیس سابق ارتش رژیم صهیونیستی که حالا یکی از کاندیداهای نخست وزیری در انتخابات ماه آوریل است برای جمع کردن رای برای خود کمپینی را به راه انداخته که در آن به بمباران بخش هایی از غزه و بازگرداندن این منظقه به «عصر حجر» مباهات می کند.

«بنی گانتز» که می خواهد جایگزین «بنیامین نتانیاهو» به عنوان نخست وزیر رژیم صهیونستی شود،سری تبلیغاتی را برای حزب متبوع خود موسوم به «حزب انعطاف برای اسرائیل» منتشر کرده و در آنها از عملیاتی که به عنوان فرمانده نیروهای دفاعی رژیم صهیونیستی در غزه شاهد آنها بوده است،تجلیل می کند.

در یکی از این ویدئوهای تبلیغاتی در زیر تصاویری که نشان می دهند بمب ها چگونه ساختمان های فلسطینی را تخریب می کنند،نوشته شده است: «بخش هایی از غزه به عصر حجر برگشته اند.»

گانتز به عنوان فرمانده ارتش رژیم صهیوینستی،رهبری بمباران 51 روزه غزه را بر عهده داشت که آنطور که او به آن مباهات می کند منجر به کشته شدن یک هزار و 364 فلسطینی شد و سه سال و نیم سکوت شد.

البته گانتز در ویدئوهای خود اعلام می کند عملیاتی که او رهبری آنها را بر عهده داشته منجر به کشته شدن یک هزار و 364 تروریست شده است!

در ویدئوی تبلیغاتی دوم صحنه هایی از مراسم خاکسپاری فلسطینی ها و در سومیم ویدئو ترور یکی از رهبران حماس با انفجار خودروی او به نمایش گذاشته شده است.

گانتز که شعار تبلیغاتی اش «اسرائیل قبل از همه چیز» است گویا معتقد است که رای دهندگان اسرائیلی رهبران خود را بر اساس مهارت کشتار آنها انتخاب می کنند.

نتایج همه پرسی های اخیر نشان می دهد که اگر انتخابات همین امروز برگزار شود،حزب «انعطاف برای اسرائیل» کمتر از نیمی از کرسی های پارلمان را مانند حزب لیکود نتانیاهو تصاحب می کند.

پایگاه خبری «الکترونیک انتفاضه» با استفاده از آمار شورای حقوق بشر سازمان ملل اعلام کرد که این تبلیغات به طور تاکتیکی اذعان می کند که ارتش گانتز شهروندان فلسطینی را هدف قرار داده چرا که کمتر از 800 نفر آنها جزو نظامی های فلسطینی بوده اند.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط