سلاح، پول و تجهیزات نظامی دیگر حرف اول را نمی‌زند


جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه در حال حاضر دیگر سلاح، پول و تجهیزات نظامی حرف اول را نمی‌زند، اظهار کرد: اکنون حرف اول توسط رسانه‌های جریان‌ساز، اندیشه‌ساز، باورساز و افکارساز زده می‌شود.

به گزارش شفاف، سردار محمدحسین سپهر در نشست سالانه فرماندهان حوزه‌های بسیج سازمان صداوسیما که در مشهد مقدس برگزار شد، با تاکید بر لزوم داشتن نقشه راهی هماهنگ با راه انقلاب، گفت: رهبر انقلاب این نقشه را تدوین کرده‌اند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه در حال حاضر دیگر سلاح، پول و تجهیزات نظامی حرف اول را نمی‌زند، اظهار کرد: اکنون حرف اول توسط رسانه‌های جریان‌ساز، اندیشه‌ساز، باورساز و افکارساز زده می‌شود.

وی با اشاره به اداره دنیا توسط ۵۰ شبکه رسانه‌ای صهیونیستی، بیان کرد: دستیابی به اهداف ما برای تشکیل تمدن اسلامی در گرو داشتن قدرت رسانه‌ای تأثیرگذار در سطح دنیا است.

سپهر با اشاره به گفتمان‌سازی، راه‌سازی، نمادسازی و الگوسازی در جامعه توسط جریان نخبگان، افزود: به همین علت این افراد دارای نقش فوق راهبردی در جریان انقلاب هستند و این جریان در هر جامعه برای شاخص‌سازی به منظور دستیابی به اهداف بلند کمک می‌کنند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به درگیری کشور ایران در دو جنگ اقتصادی و فرهنگی، متذکر شد: تداوم تمدن اسلامی نیازمند پیشرفت در زمینه‌های اقتصادی و فرهنگی است.

وی تاکید کرد: در صورت عدم پیشرفت رسانه‌ای در سایر موارد نیز دچار مشکل می‌شویم و به علت سرعت تغییر و تحول علوم، امکانات پیشرفته کنونی تا دو سال دیگر کهنه خواهند بود؛ بنابراین باید به تولید علم و فن‌آوری بپردازیم.

سپهر با اشاره به وجود دو بخش الزام اصلی و کارکردی، ادامه داد: ابتدا باید فکر و علم تولید شود که از نگاه رهبر انقلاب باید در حوزه‌های علوم انسانی و اسلامی صورت گیرد.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین، پرورش نیروی انسانی را نخستین نیاز دستیابی به توفیقات الهی دانست و گفت: کشور دارای مشکلات متعددی از جمله اقتصادی است، اما مشکل اصلی ضعف در پرورش نیروی انسانی مستعد است؛ زیرا برای آن کمترین ساز و کار مورد نیاز را داریم.

وی بزرگترین مشکل کشور را سو مدیریت و ضعف مدیریت عنوان کرد و ادامه داد: تولید مؤلفه مدیریت جهادی و عرصه‌های مدیریت آن وظیفه بسیج صداوسیما است تا با ارائه الگوی مدیریت جهادی به مدیران امکان استفاده از آن را فراهم کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط