تکمیل نسخه نهایی فیلمنامه «حسن کچل» تا یک ماه آینده


تکمیل نسخه نهایی فیلمنامه «حسن کچل» تا یک ماه آینده

نادره ترکمانی کارگردان، آخرین وضعیت تولید «حسن کچل» و اهمیت تشکیل گروهی برای نگارش مشورتی فیلمنامه حوزه کودک و نوجوان را تشریح کرد.

تکمیل نسخه نهایی فیلمنامه «حسن کچل» تا یک ماه آیندهنادره ترکمانی نویسنده و کارگردان سینما درباره آخرین وضعیت «حسن کچل» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: نویسندگان فعال در حوزه‌های مختلف کودک و نوجوان در قالب یک گروه، فیلمنامه این اثر را تکمیل می‌کنند و فکر می‌کنم نسخه نهایی آن حدود یک ماه آینده آماده می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت نگارش فیلمنامه حوزه کودک و نوجوان به صورت گروهی و مشورتی بیان کرد: وقتی بحث متوقف بودن چرخ دنده‌های سینمای کودک و نوجوان به میان می‌آید بخشی از آن به مناسبات بیرونی مانند پخش، سینما و ... ربط پیدا می‌کند، اما مناسبات درونی مانند نگارش، فیلمنامه خوب، پروداکشن مناسب و... هم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است یعنی بخش کیفی کار بر عهده فیلمساز خواهد بود تا بتواند با تولید اثری جذاب و مخاطب پسندِ پخش کننده و سینمادار،مخاطبش را راضی کند. پس در ابتدای راه تشکیل گروهی برای نگارش فیلمنامه بسیار تاثیرگذار است و باید به فال نیک گرفت.

ترکمانی گفت: زمانی که در حوزه سینمای کودک، نقد فقط به سمت سینماداران و پخش کنندگان نباشد و خودمان را هم نقد کنیم و فیلم خوب و جذاب بسازیم از سینمادار تا پخش کننده و فیلمساز و سرمایه دار و مخاطب سود مادی و معنوی خواهند برد که در نهایت به نفع سینما است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فیلم «حسن کچل»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر ناامیدکننده از آیفون17 پلاس!