آلبوم رابته از گروه موسیقی بَم منتشر شد


آلبوم رابته از گروه موسیقی بَم منتشر شد

اولین آلبوم رسمی گروه موسیقی بَم تحت عنوان رابته در اختیار مخاطبان قرار گرفته که این اثر در فضایی از موسیقی راک و با چیدمان 6 قطعه ای به اجرا در آمده است. نوشته آلبوم رابته از گروه موسیقی بَم منتشر شد اولین بار در موسیقی ایرانیان. پدیدار شد.

آلبوم رابته از گروه موسیقی بَم منتشر شدآلبوم رابته از گروه موسیقی بَم منتشر شدآلبوم موسیقی رابته از گروه بم، توسط مؤسسه فرهنگی و هنری آوا هنگام منتشر شد.

به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، اولین آلبوم رسمی گروه موسیقی بَم تحت عنوان رابته در اختیار مخاطبان قرار گرفته است که این اثر در فضایی از موسیقی راک و با چیدمان ۶ قطعه ای به نام های «وصیت»، «بیا بیا»، «رابطه»، «آدم مبهم»، «بچه های خیابونی» و «وصیت-بی کلام» به اجرا در آمده است.

حمید غنی زاده، خواننده و علی اکبریان آهنگساز، تنظیم کننده و ترانه سرای این آلبومند و اعضای اصلی گروه بم را تشکیل می‌دهند.

گیتار الکتریک،‌ گیتار بیس و درامز ترکیب و سازبندی اصلی قطعات را تشکیل می‌دهند؛ اما در بعضی آهنگ‌ها ترکیب‌های کمی متفاوت‌تر نیز می‌بینیم. مثلا در بچه‌های خیابانی گیتار آکوستیک و هارمونیکا یا همان سازدهنی با همراهی شیکِر‌ها فضا را بلوز می‌کنند. این آهنگ را می‌توان یکی از بهترین کارهای این آلبوم دانست. کاری ارزشمند که برای کودکان کار و خیابانی تقدیم شده است و مروج فرهنگ زیبای احترام به این عزیزان است. برای آشنای بیشتر با این آلبوم باید تمام قطعات آن را شنید.

شایان ذکر است که آلبوم راک رابته از گروه موسیقی بَم، توسط مؤسسه آوا هنگام راهی بازار شد و علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش تهیه نمایند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا