پیشرفت 70 درصدی طرح اوره و آمونیاک هنگام


پیشرفت 70 درصدی طرح اوره و آمونیاک هنگام

مدیرعامل طرح اوره و آمونیاک هنگام از پیشرفت 70 درصدی این طرح طبق برنامه خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، امیرمسعود جمشیدی، پیشرفت فیزیکی فاز یک پتروشیمی هنگام با تولید سالانه 726 هزار تن آمونیاک را 70 درصد عنوان کرد و گفت: فاز دوم طرح با ظرفیت اسمی 1155 هزار تن اوره 48 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون پیشرفت کلی طرح 70 درصد و مطابق برنامه از پیش تعیین شده بدون تاخیر در حال اجراست، افزود: این طرح با برآورد سرمایه کلی 530 میلیون یورو اجرایی شده است.

جمشیدی با اشاره به اینکه برای رفع مشکلات مالی در حال پیگیری استفاده از منابع مختلف هستیم، اظهار کرد: این طرح در زمان مقرر به بهره‌برداری خواهد رسید و از خام‌فروشی مواد اولیه جلوگیری خواهد شد.

وی میزان افراد شاغل در اجرای پروژه را410 نفر عنوان کرد و گفت: این افراد به‌صورت مستقیم در فرآیند ساخت با این طرح همکاری می‌کنند و یکی از افتخارات مجموعه 4 میلیون نفر ساعت فعالیت بدون حادثه تاکنون بوده است.

پتروشیمی هنگام با ظرفیت تولید روزانه 2200 تن آمونیاک در فاز اول و 3500 تن اوره و گرانول در فاز دوم در حال آماده‌سازی در زمینی به مساحت 25 هکتار در فاز دوم منطقه ویژه اقتصادی پارس (عسلویه) است و پیش‌بینی می‌شود مطابق برنامه از پیش تعیین شده فاز اول آن اسفند 98 و فاز دوم آن شهریور 99 به بهره‌برداری برسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه پتروشیمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط