آموزش ساخت استیکر در اینستاگرام با اپلیکیشن AnySticker در استوری


استوری های اینستاگرام یکی از جذاب ترین بخش های این اپلیکیشن کاربردی و محبوب می باشند که روزانه میزبان میلیون ها کاربر مختلف از سراسر جهان است. اینستاگرام به خوبی از میزان محبوبیت بخش استوری های خود آگاه است و به همین علت همیشه در حال بروز رسانی و اضافه کردن قابلیت های جدید به این بخش می باشد. از جمله امکانات بسیار خوبی که در استوری های اینستاگرام...

استوری های اینستاگرام یکی از جذاب ترین بخش های این اپلیکیشن کاربردی و محبوب می باشند که روزانه میزبان میلیون ها کاربر مختلف از سراسر جهان است. اینستاگرام به خوبی از میزان محبوبیت بخش استوری های خود آگاه است و به همین علت همیشه در حال بروز رسانی و اضافه کردن قابلیت های جدید به این بخش می باشد. از جمله امکانات بسیار خوبی که در استوری های اینستاگرام وجود دارد، امکان گذاشتن استیکرهای مختلف در استوری است. اما ما امروز قصد داریم تا اپلیکیشنی را معرفی کنیم تا با استفاده از آن اقدام به ساخت استیکر در اینستاگرام نمایید و کمی فضای سفارشی تر برای خود ایجاد کنید. با روژان همراه شوید.

استفاده از استیکر در استوری اینستاگرام

آموزش ساخت استیکر در اینستاگرام با اپلیکیشن AnySticker در استوری

تقریبا همه ما نحوه استفاده از استیکرهای اینستاگرام را در استوری می دانیم و اگر از کاربران این شبکه اجتماعی باشیم، حتما تا به حال از برخی از آن ها استفاده نموده ایم. برای این منظور تنها کافی است پس از رفتن به بخش استوری اینستاگرام و اضافه کردن استوری مورد نظر خود، در بخش ادیت و ویرایش نهایی، گزینه استیکر را انتخاب کنیم و از میان استیکرهای نمایش داده شده، یک یا چند مورد را برای اضافه شدن در تصویرمان، انتخاب نماییم.

شما می توانید با حرکت انگشتان خود اندازه استیکرها را تغییر دهید و یا با نگه داشتن انگشت خود روی آن ها، این استیکرها را به مکان های مختلفی از تصویر برده و یا به طور کلی آن ها را حذف نمایید. اما مشکلی که در این میان وجود دارد، این است که شما تنها مجاز هستید تا از استیکرهایی که خود اینستاگرام پیشنهاد داده است استفاده کنید. در واقع اینستاگرام در حال حاضر، ساز و کاری را برای اضافه کردن استیکرهای دلخواه به بخش استوری خود، فراهم نکرده است و شما نمی توانید همچون تلگرام یا واتس اپ، استیکرهای مخصوص به خود را در استوری اینستاگرام، استفاده کنید.

ساخت استیکر در اینستاگرام با اپلیکیشن AnySticker

اما با این حال، روش های محدودی برای سفارشی کردن استیکرهای استوری اینستاگرام وجود دارد که یکی از آن ها استفاده از اپلیکیشن AnySticker و ساخت استیکر اینستاگرام است. البته این اپلیکیشن توانایی ساخت استیکرهای گرافیکی و فوق العاده ای را ندارد، اما با این وجود، باز هم گزینه مناسبی محسوب می شود و می تواند استوری های شما را کمی از یکنواختی در آورد.

برای ساخت استیکر اینستاگرام با استفاده از این اپلیکیشن، کافی است آن را از طریق لینک زیر و گوگل پلی، دانلود کرده و روی تلفن همراه خود نصب کنید. سپس اپلیکیشن را اجرا کرده و اقدام به ساخت استیکر مورد نظر خود نمایید. در مرحله بعد گزینه “Add to Instagram Story” را انتخاب کنید تا به طور خودکار به بخش استوری های اینستاگرام هدایت شده و استیکری که ایجاد کرده اید در بخش استیکر های اینستاگرام نمایش داده شود.

آموزش ساخت استیکر در اینستاگرام با اپلیکیشن AnySticker در استورینحوه ساخت استیکر اینستاگرام با اپلیکیشن AnySticker

با استفاده از این نرم افزار شما می توانید اقدام به ساخت استیکر های مخصوص به خود در اینستاگرام نموده و آن ها را در بخش استوری های اینستاگرام استفاده کنید. این اپلیکیشن به صورت رایگان عرضه شده است و هم برای گوشی های آیفون و سیستم عامل iOS و هم برای گوشی های اندروید، در دسترس قرار گرفته است. علاقه مندان می توانند از طریق لینک زیر اقدام به دانلود این برنامه و استفاده از قابلیت های آن برای ساخت استیکر اینستاگرام نمایند.

منبع

آموزش ساخت استیکر در اینستاگرام با اپلیکیشن AnySticker در استوری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی