میراثک برای همکاری با موزه‌ها فراخوان داد


میراثک برای همکاری با موزه‌ها فراخوان داد

نویسنده: گروه خبر کتابک«کانون میراث پژوهان کوچک» به تازگی فراخوانی را با عنوان «میراثک و موزه‌ها» منتشر کرده و از موزه‌ها درخواست کرده است برای آشنایی کودکان با موزه و موزه با کودکان با این کانون همکاری کنند. در این پروژه برای هر موزه‌ای که درخواست کند، فایل تصویری طراحی و ارسال می‌شود که حاوی تصویری از میراثک است که نشان مخصوص موزه را در دست...

«کانون میراث پژوهان کوچک» به تازگی فراخوانی را با عنوان «میراثک و موزه‌ها» منتشر کرده و از موزه‌ها درخواست کرده است برای آشنایی کودکان با موزه و موزه با کودکان با این کانون همکاری کنند.

در این پروژه برای هر موزه‌ای که درخواست کند، فایل تصویری طراحی و ارسال می‌شود که حاوی تصویری از میراثک است که نشان مخصوص موزه را در دست دارد. موزه‌ها باید از این فایل پرینت تهیه کنند و در جایی از موزه (به تشخیص خودشان) نصب کنند و عکس بگیرند و برای کانون میراث پژوهان کوچک بفرستند.

سمانه آقائی آبچوئیه در باره این پروژه می‌گوید: «من با این کار سعی دارم قدمی هر چند کوچک برای آشنایی کودکان با موزه‌های ایران برداشته شود، ضمن اینکه می‌خواهم توجه مدیران موزه‌ها را به مخاطب کودک جلب کنم. امیدوارم که مدیران و دست‌اندکاران موزه‌ها در این کار فرهنگی ما را یاری کنند.»

«کانون میراث پژوهان کوچک» حدود یکسال و نیم است که در حوزه آموزش میراث فرهنگی به کودکان فعالیت می‌کند. این کانون عروسکی را به نام «میراثک» طراحی کرده است و با کمک این عروسک کودکان را با میراث فرهنگی ایران آشنا می‌کند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این پروژه فرهنگی می‌توانند به نشانی @miraspajoohankoochak در فضای مجازی مراجعه کنند.

برای آشنایی با «کانون میراث پژوهان کوچک» و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن زیر تماس بگیرید:

تلفن: ۰۹۱۳۶۰۲۴۴۲۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رسانه کودک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...