مدیرعامل جدید پتروشیمی فارابی منصوب شد


پتروشیمی فارابی تولید کننده سالانه 50 هزار تن دی اکتیل فتالات و 15 هزار تن انیدرید فتالیک است

مدیرعامل جدید پتروشیمی فارابی منصوب شد
‍ به گزارش بورس‌نیوز با حکم مدیرعامل تاپیکو؛ محمدرضا علیمردان مدیرعامل پتروشیمی فارابی شد.
محمود مخدومی در حکمی محمدرضا علیمردان را به عنوان عضو هیات مدیره و مدیرعامل شرکت پتروشیمی فارابی منصوب کرد. محمدرضا علیمردان دارای مدرک کارشناسی مهندسی شیمی از دانشکده مهندسی شیمی دانشـگاه صنعتی امیرکبیر و کارشناسی ارشد مهندسی پلیمر از دانشکده فنی دانشگاه تهران بوده و هم اکنون در حال نگارش پایان‌نامه دکترای تخصصی در رشته مدیریت قراردادهای بین‌المللی نفت و گاز از دانشگاه علامه طباطبائی است.
از جمله سوابق علیمردان می‌توان به مدیرعاملی شرکت آرین یار پترولیوم و عضویت در هیئت مدیره شرکت های فعال در حوزه بالا دستی نفت از جمله شرکت مهندسی و توسعه انرژی کاران پارسیان، مدیریت احداث و توسعه رادیکتا سپهر، مشارکت ایرانی آلمانی پتروسرویس پارسیان کیش و مشارکت ایرانی روسی تات ایران اویل اشاره کرد.
وی پیش از این مدیرعامل شرکت پترویکتا انرژی بوده و مدیرعاملی شرکت‌های کسا، توران تو و فکور مغناطیس آپادانا و... از دیگر سوابق وی به شمار می رود.
پتروشیمی فارابی تولید کننده سالانه 50 هزار تن دی اکتیل فتالات و 15 هزار تن انیدرید فتالیک است و در مجموع 15 درصد از تولید D.O.P و 35 درصد از P.A.F کل کشور را تامین می‌کند. 49 درصد از سهام این پتروشیمی متعلق به شرکتهای عضو هلدینگ تاپیکو می باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...