دانلود بازی Last Hope Sniper – Zombie War اندروید


موبنا – همانطور که در بالا اشاره کردیم این بازی اکشن شما را به مبارزات نفس گیر و هیجان انگیز با زامبی ها می برد. Last Hope Sniper – Zombie War گیم پلی بازی بدین صورت می باشد که در محیط های مختلف زامبی های متعددی به سوی شما حمله ور می شوند و شما بایستی با عکس العمل و سرعت زیاد آن ها را از پا در بیاورید. شما در این بازی سلاح های متعددی را در...

موبنا – همانطور که در بالا اشاره کردیم این بازی اکشن شما را به مبارزات نفس گیر و هیجان انگیز با زامبی ها می برد.

دانلود بازی Last Hope Sniper – Zombie War اندرویدLast Hope Sniper – Zombie War

گیم پلی بازی بدین صورت می باشد که در محیط های مختلف زامبی های متعددی به سوی شما حمله ور می شوند و شما بایستی با عکس العمل و سرعت زیاد آن ها را از پا در بیاورید. شما در این بازی سلاح های متعددی را در اختیار خواهید داشت ولی بهترین سلاح بازی را که شلیک با آن هیجان بخصوصی دارد را می توان اسلحه تک تیرانداز به شمار آورد که کشتن زامبی ها را برای شما راحت تر می کند. در برخی از مراحل بازی شما دوستی را به عنوان همراهی خود خواهید داشت که بایستی حواستان به او نیز باشد زیرا با بخطر افتادن دوستتان میزان سلامتی شما و او به خطر خواهد افتاد.

دانلود بازی Last Hope Sniper – Zombie War اندرویدLast Hope Sniper – Zombie War

گرافیک بازی با توجه به حجم نسبتا کم آن به خوبی طراحی شده است ولی برخی از محیط های بازی و حتی زامبی ها با جزئیات آنچنان زیادی طراحی نشده اند و شاید بهتر بود که سازندگان روی این قسمت وقت بیشتری را صرف می کردند ، علیرغم گرافیک متوسط ، بازی در زمینه صوتی و موسیقی به خوبی می تواند هیجان را در هنگام مبارزات به مخاطب القا کند که این موضوع در هنگام نزدیک شدن زامبی ها به شما مشهودتر است.

تصاویر بازی Last Hope Sniper – Zombie War :

دانلود بازی Last Hope Sniper – Zombie War :

منبع: اندروید زوم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا