مراکز نگهداری معتادان متجاهر در شیراز ساماندهی شود


مراکز نگهداری معتادان متجاهر در شیراز ساماندهی شود

به گزارش ایرنا عنایت الله رحیمی، یکشنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در شیراز افزود: به موضوع مبارزه با مواد مخدر باید فراتر از تکلیف اداری پرداخته...

به گزارش ایرنا عنایت الله رحیمی، یکشنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در شیراز افزود: به موضوع مبارزه با مواد مخدر باید فراتر از تکلیف اداری پرداخته شود از این رو ضروری است این مساله را به عنوان موضوعی حیاتی، وظیفه و تکلیفی اخلاقی، انسانی و شرعی پیگیری کنیم زیرا هیچ کاری ارزشمند تر از بازگرداندن زندگی به یک انسان نیست.
استاندار فارس بیان داشت: مبارزه با مواد مخدر، یک اقدام انسانی، قانونی، اخلاقی و رسالتی ملی به شمار می رود و علاوه بر نیروی انتظامی، هماهنگی و همکاری سایر دستگاه ها برای مقابله با این پدیده شوم بسیار تاثیر گذار است.
رحیمی، آموزش و پرورش را مهمترین نهاد برای آگاه سازی جامعه در حوزه مقابله و مبارزه با مصرف مواد مخدر دانست و گفت: برای نتیجه بخش بودن این مقابله، تدوین برنامه هایی هدفمند در سطوح مختلف آموزشی ضروری است.
وی ادامه داد: قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ، جوانان و نیروهای فعال جامعه را هدف قرار می دهند زیرا مواد مخدر و گسترش آن در جامعه می تواند به نیروی خلاق، مبتکر و دارای انرژی جوانی که توسعه مملکت را رقم می زند آسیب وارد کند.
استاندار فارس، ایجاد حساسیت در جامعه و به ویژه در میان خانواده ها را یک گام فرهنگی مهم برای مبارزه با مواد مخدر دانست و اظهار داشت: استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد، رسانه ها، فضای مجازی و بهره گرفتن از ظرفیت روحانیت و ائمه جمعه از دیگر راهکارهای فرهنگی مبارزه با مواد مخدر است.
6122 /6118
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام