نادال برابر مرد شماره یک جهان زانو زد/ نواک جوکوویچ؛ فاتح اولین گرنداسلم 2019


نادال برابر مرد شماره یک جهان زانو زد/ نواک جوکوویچ؛ فاتح اولین گرنداسلم 2019

تنیسور صربستانی موفق شد با شکست نادال فاتح نخستین گرنداسلم سال 2019 در ملبورن استرالیا شود.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار فینال رقابت های اپن استرالیا امروز میان مردان شماره یک و دو تنیس جهان برگزار شد. جوکوویچ که از چندی پیش جایگاه نخست خود در رده بندی برترین تنیس بازان را از نادال پس گرفته،‌ امروز در ملبورن برابر رقیب دیرینه خود ایستاد.


تنیسور صربستانی از همان ابتدای مسابقه برتری خود را به حریف اسپانیایی دیکته کرد. او 3 امتیاز در ست نخست پیش افتاد و تلاش نادال برای بازگشت به این ست هم فایده ای نداشت تا 6 بر 3 بازنده شود.


نادال ست دوم را با پیروزی آغاز کرد. مرد شماره دو جهان سرویس‌های بهتری زد و توانست امتیازها را به خود اختصاص دهد. در مقابل جوکوویچ نیز با قدرت به کار خود ادامه داد و دو تنیسور در امتیاز 2 بر 2 مساوی شدند. در گیم پنجم که توپ در اختیار تنیسور اسپانیایی بود مرد شماره یک جهان پیروز شد. برتری جوکوویچ ادامه داشت و او سه گیم بعدی را نیز به خود اختصاص داد تا به راحتی در ست دوم نیز پیروز شود.


در ست سوم هم شرایط خیلی خوب برای جوکوویچ پیش رفت. در شرایطی که به نظر می رسید نادال با روزهای خوب خود فاصله دارد، تنیسور صربستانی با نتیجه 6 بر 3 به برتری در این ست دست پیدا کرد تا در مجموع 3 بر صفر برنده این مسابقه شود.
جوکوویچ با هفت قهرمانی در این رقابت‌ها پر افتخارترین تنیسور تنیس اپن استرالیا شد و از راجر فدرر پیشی گرفت.


در ضمن این تنیسور صربستانی توانست جایگاه خود را در صدر جدول برترین تنیس بازان جهان تثبیت کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر