ثبت‌نام 482 نفر برای انتخابات ریاست‌جمهوری 2020 آمریکا


داده‌های کمیسیون انتخابات فدرال آمریکا نشان می‌دهد تاکنون 482 نفر برای نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری 2020 ثبت‌نام کرده‌اند.

ثبت‌نام 482 نفر برای انتخابات ریاست‌جمهوری 2020 آمریکا

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بوستون ۲۵ نیوز، در حالی که هنوز بیش از یک سال به زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا باقی مانده است، افراد زیادی برای به دست گرفتن کرسی ریاست جمهوری در این انتخابات ثبت نام کرده اند.

بر اساس داده‌های «کمیسیون انتخابات فدرال» آمریکا در حال حاضر به طور دقیق ۴۸۲ نفر برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا ثبت نام کرده اند.

در حال حاضر بودجه کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا از همه نامزد‌های دیگر بیشتر است و رقمی بیش از ۳۵ میلیون دلار گزارش شده است.

از جمله مقامات سرشناس دیگری که در انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا نامزد شده اند می‌توان به «کرستن جیلیبرند»، سناتور دموکرات ایالت نیویورک، «هولیان کاسترو»، شهردار سابق شهر سن آنتونیو و «تولسی گبرد»، نماینده دموکرات هاوایی اشاره کرد. «الیزابت وارن»، سناتور دموکرات ماساچوست با وجود اعلام تمایل برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا و رقابت با ترامپ، هنوز به طور رسمی درخواست خود را ارائه نکرده است.

دونالد ترامپ پیش از این مدعی شده بود که در دور بعدی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هم پیروز خواهد شد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی