خبربدبه‌استقلال‌وتیم‌ملی‌امید:مصدومیت شدیدِ قائدی


خبربدبه‌استقلال‌وتیم‌ملی‌امید:مصدومیت شدیدِ قائدی

مهدی قائدی با گریه و چشمانی اشکبار زمین مسابقه با نساجی را ترک کرد تا یکی دیگر از بازیکنان استقلال دچار مصدومیت شده و احتمالا مدتی از میادین دور باشد. به گزارش تابناک ورزشی، قائدی آخرین نفر لیستی است که فعلا تعداد...

مهدی قائدی با گریه و چشمانی اشکبار زمین مسابقه با نساجی را ترک کرد تا یکی دیگر از بازیکنان استقلال دچار مصدومیت شده و احتمالا مدتی از میادین دور باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، قائدی آخرین نفر لیستی است که فعلا تعداد دقیق آن مشخص نیست اما چهره های حاضر در آن به اندازه ای زیاد هستند که وینفرد شفر بیش از هر موضوعی حالا چشم به کلینیک دکتر نوروزی دوخته است.

خبربدبه‌استقلال‌وتیم‌ملی‌امید:مصدومیت شدیدِ قائدی

مرتضی آقاخان بعد از پایان مصدومیت ابتدای فصل، با مصدومیت شدید پارگی آشیل رو به رو شد و احتمالا تا 8 ماه آینده دور از میادین خواهد بود تا نامی ماندگار در این لیست باشد. به این لیست باید چهره های دیگری را اضافه کرد که البته مدت دوری آنها به اندازه آقاخان طولانی نیست.

خسرو حیدری مدتی است که در تمرینات استقلال حضور ندارد، علی کریمی بیش از یک ماه است که پا به توپ نشده و از شرایط مسابقه کاملا دور است. روح الله باقری و سجاد آقایی نیز شرایطی کاملا مشابه علی کریمی دارند و احتمالا به شروع لیگ نخواهند رسید و آبی ها نمی توانند روی این دو بازیکن نیز حساب باز کنند.

طارق همام عراقی حداقل 4 هفته از میادین دور خواهد بود و تا اواسط اسفندماه خبری از او در تمرینات و مسابقات استقلال نیست تا یک بازیکن ویژه دیگر تیم شفر نیز از لیست دور باشد. وضعیت برای فرشید باقری نیز کاملا نامشخص است و این بازیکن امروز برابر نساجی حضور نداشت و احتمالا او نیز با مصدومیت کهنه خود دست و پنجه نرم می کند و فعلا نورافکن تنها هافبک دفاعی استقلال خواهد بود.

در کنار این اسامی باید حالا نام مهدی قائدی را نیز اضافه کرد که وضعیت مشخصی ندارد و البته میثم تیموری نیز می گوید مصدوم است اما دوری او خیلی طولانی نیست تا استقلال تیمی پر مصدوم داشته باشد. به این ترتیب فهرست مصدومان استقلال به شرح زیر است: مهدی قائدی، مرتضی آقاخان، میثم تیموری، فرشید باقری، طارق همام، روح الله باقری، خسرو حیدری، علی کریمی و سجاد آقایی.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج