اجرای بیش از 10 عنوان برنامه در بسیج دانشجویی ایلام در دهه‌ی فجر


اجرای بیش از 10 عنوان برنامه در بسیج دانشجویی ایلام در دهه‌ی فجر

گروه اجتماعی - مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان ایلام با اشاره به اجرای بیش از 10 عنوان برنامه در بسیج دانشجویی ایلام در دهه‌ی فجر گفت: دانشجوی بسیجی زمانی می‌تواند داعیه‌دار دفاع از انقلاب باشد که هم خود را از لحاظ فرهنگی و ایمان تقویت کند و هم باید در زمینه های علمی متخصص باشد .

اجرای بیش از 10 عنوان برنامه در بسیج دانشجویی ایلام در دهه‌ی فجر
عارف شربی‌نیازی، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان ایلام امروز در گفتگو با ایکنا از ایلام، در رابطه با رسالت دانشجوی بسیجی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امام خمینی (ره) در پیام تاریخی خود مبنی بر تشکیل بسیج دانشجو و طلبه مواردی را عنوان فرموده‌اند که به طور گویا و شفاف رسالت این عزیزان را تبیین می‌کند .
وی با بیان اینکه در راستای تحقق این امر باید دفاع عالمانه و آگاهانه از انقلاب و دستاورد های این معجزه‌ی قرن، صورت پذیرد، تصریح کرد: دانشجوی بسیجی با عمل و مجاهدت خود در سنگر علم و دانش می‌تواند سفیری شایسته برای دفاع از انقلاب باشد .
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان ایلام تاکید کرد: دانشجوی بسیجی باید با نصب‌العین قرار دادن فرامین حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به عنوان افسران جنگ نرم از انقلاب و دست آورد های آن در همه ی عرصه ها دفاع عالمانه کنند واین امر مستلزم آن است که هم متعهد باشد وهم متخصص یعنی علاوه بر آنکه خود را از لحاظ فرهنگی و ایمان تقویت کند باید در هسته علمی نیز متخصص باشد .
شربی‌نیازی گفت: در آستانه چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های متعددی از جمله چهل خدمت بی منت در مناطق محروم، ویژه برنامه‌های راهیان نور درتمام دانشگاها، چهل کرسی آزاد اندیشی در تمام دانشگاه‌ها از اول بهمن تا آخر اسفند، همایش‌های علمی و دیدار با خانواده های شهدا برگزار می‌شود .
وی تصریح کرد: عطر افشانی مزار شهدا، برگزاری یادواره های شهدا با محوریت مساجد، بر گزاری اردوهای راهیان‌نور برای دانشجویان، برگزاری اردوهای جهادی 3 روزه و 1 روزه، برگزاری جشنواره‌های علمی، فضاسازی در سطح دانشگاها و برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های این دهه است
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟