پای کار بودن بسیجیان نقشه‌های دشمن را نقش برآب می‌کند


پای کار بودن بسیجیان نقشه‌های دشمن را نقش برآب می‌کند

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرمانده سابق ناحیه بسیج همدان گفت: دشمن توهم باطل زده که چهل‌سالگی انقلاب را نمی‌بینیم، پای کار بودن بسیجیان در عرصه‌های مختلف و رزمایش‌های شهری و دفاعی باعث نقش برآب شدن نقشه‌های دشمن می‌شود.

پای کار بودن بسیجیان نقشه‌های دشمن را نقش برآب می‌کندبه گزارش ایکنا از همدان، حسن برزگر، فرمانده سابق ناحیه بسیج همدان امروز، 7 بهمن‌ماه در آیین تودیع و معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه همدان، اظهار کرد: اگر نگاه هر فردی در هر پستی خدمت باشد بسیجی است.
وی افزود: دشمن توهم باطل زده که چهل سالگی انقلاب را نمی‌بینیم، پای کار بودن بسیجیان در عرصه‌های مختلف و رزمایش‌های شهری و دفاعی باعث نقش برآب شدن نقشه‌های دشمن می‌شود.
برزگر عنوان کرد: وضعیت کشور ما به گونه‌ای شده که برای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی برای دفاع از حریم آل‌الله دعوا باشد به طوری که یکی از مشکلات ما راضی کردن این جوانان برای نرفتن به سوریه و عراق باشد.
وی تأکید کرد: دشمن با نارضایتی‌هایی که ایجاد می‌کند قصد دارد که حضور شما را در عرصه‌های انقلاب کمرنگ کند.
فرمانده سابق ناحیه بسیج تاکید کرد: تمام چهل سال پس از انقلاب کشور ما وضعیت حساسی داشته است که بر اثر روحیه بسیجی مسئولان توطئه ها برملا شده است هرچند مدیرانی را داریم که در طراز انقلاب نیستند ولی اکثر این مدیران در خدمت به نظام کار می‌کنند.
وی افزود: دشمن از هرجایی وارد می شود تا مردم را ناامید و مایوس کند ولی بسیجیان ما در گردان‌های امام حسین(ع)، بیت‌المقدس، کوثر، فاتحین، امام علی(ع) در مقابل این ترفندها ایستادگی می‌کنند.
برزگر به نقش بسیجیان در مشکلات استان و کشور اشاره و تاکید کرد: در مشکلات سال قبل بسیجیان خواهر و برادر در کنار برادران انتظامی چشم فتنه را کور کردند.
وی به جایگاه والای بسیجیان در جامعه اشاره و عنوان کرد: امام راحل با عظمت والای خود، افتخار خود را بسیجی بودن می دانند و بنده افتخار دارم دست و پای شما بسیجیان را می‌بوسم.
سرهنگ علی بقایی، فرمانده جدید سپاه ناحیه همدان گفت: در ناحیه همدان و بسیج بده بستان نداریم و اساس ارتباط ما با افراد براساس نسبتشان با انقلاب اسلامی تعریف می شود.
‌بقایی اظهار کرد: در بسیج وظیفه داریم خدمتگذار مردم باشیم، اتفاقات ناحیه بر محور بسیج و بسیجیان خواهد بود و فرمانده ناحیه هماهنگ کننده است.
فرمانده جدید بسیج ناحیه با بیان اینکه اساس فعالیت در بسیج بر محور آیه دوم سوره مائده است، عنوان کرد: ما براساس تقوا و پرهیزکاری همکاری خواهیم داشت.
وی تاکید کرد: فاصله را بسیج کم و کمتر کنیم زیرا مسیر انقلاب پرخطر و چالش است ولی از سختی کار نمی ترسیم ولی از شرمنده شدن در مقابل مردم می ترسیم.
بقایی تصریح کرد: عاجزانه درخواست داریم که دعا کنیم که شرمنده شهدا نشویم‌.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


"بسته مرگ" 61 میلیارد دلاری