عکس ؛ کی روش بازیکنان را از دست مک درموت نجات داد


در حالی که بازیکنان تیم ملی پیش از آغاز تمرین به دنبال بازی با توپ بودند ناگهان با ممانعت مک درموت از دسترسی به توپ ممنوع شدند! نوشته عکس ؛ کی روش بازیکنان را از دست مک درموت نجات داد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

عکس ؛ کی روش بازیکنان را از دست مک درموت نجات داد

سخت‌گیری میک با حکم کی‌روش پایان یافت
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۹
عکس ؛ کی روش بازیکنان را از دست مک درموت نجات داد

در حالی که بازیکنان تیم ملی پیش از آغاز تمرین به دنبال بازی با توپ بودند ناگهان با ممانعت مک درموت از دسترسی به توپ ممنوع شدند!

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پیش از آغاز رسمی تمرین امروز نیز مانند همیشه بازیکنان حاضر در اردو به دنبال این بودند تا با رسیدن به توپ، مسابقه ای به مانند همیشه به راه بیندازند اما این بار میک مک درموت از دسترسی آنها به توپ جلوگیری کرد.

در حالی که در ابتدا کریم انصاری فرد و علیرضا جهانبخش پا به توپ پیش می رفتند ناگهان دستیار سرمربی تیم ملی به سراغ آنها آمد و توپ را از ایشان گرفت. این اتفاق برای اولین بار در حال افتادن بود و طبیعتا بازیکنان تیم ملی نیز از این کار میک شوکه شده بودند به دنبال صحبت با وی بودند تا یک توپ بگیرند اما همانطور که در تصویر پیداست حتی درخواست علیرضا جهانبخش و یا صحبت های مسعود شجاعی برای گرفتن یک توپ نیز کارگر نیفتاد.

البته در این میان احسان حاج صفی با حرکتی جالب به دنبال قاچاقی رد کردن توپ از بازرسی مک درموت بود اما او نیز موفق نشد و میک توپ پنهان شده در پشت پیراهن او را نیز گرفت.

به هرحال هر آنچه که بود حضور کارلوس کی روش باعث شد تا این اتفاق پایان بپذیرد و بازیکنان صاحب توپ شوند. کارلوس کی روش پس از حضور در زمین کنار بازیکنانی نظیر حاج صفی، جهانبخش، کریم، سردار، طارمی و … آمد و از میک یک توپ گرفت. او در ابتدا با مارکار و سپس با یکی دو بازیکن دیگر به تمرین و سرزنی با توپ پرداخت و در این میان دو بازیکن ایستاده در دروازه را نیز مورد محک خود قرار داد. با ضربه سر، سردار آزمون و با یک شوت علیرضا جهانبخش مورد امتحان کی روش قرار گرفتند و البته هر دو موفق به مهار ضربات آقای سرمربی شدند.

در کنار این رقابت، بازیکنان نیز روبروی یکدیگر ایستادند به رقابت سرزنی پرداختند هر چد ممانعت میک باعث شد تا زمان زیادی بگذرد و دقایقی پس از این موضوع کارلوس کی روش بازیکنان را در میانه میدان به نشانه آغاز تمرین جمع کرد.

عکس ؛ کی روش بازیکنان را از دست مک درموت نجات داد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج