به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، واتارو اندو بازیکن تیم فوتبال ژاپن در نشست پیش از دیدار تیمش برابر تیم ملی ایران حاضر شد و اظهار کرد: بازی‌های نیمه‌نهایی همیشه حساسیت بالایی دارند. این دیدار حتماً دشوار خواهد بود. همه بازیکنان ژاپنی باید فردا با هوشیاری تمام در زمین باشند.

وی ادامه داد: شرایط تیم را خوب ارزیابی می‌کنم و امیدوارم هم من و هم یایر نفرات که فردا به میدان می‌روند بهترین عملکردشان را داشته باشند.

اندو در ادامه گفت: ما بازی‌های ایران در جام جهانی را دیدیم و به خوبی می‌دانیم این تیم توانمندی‌های زیادی دارد. ایران در خط حمله تیم خطرناکی است. خوشبختانه تاکنون در این جام خوب پیش رفتیم و فقط به بازی با ایران فکر می‌کنیم. همه بازیکنان ژاپنی متحد و متمرکز هستند تا برابر ایران نتیجه خوبی بگیرند.

هافبک ژاپن درباره سختی دیدار با ایران تصریح کرد: برابر ایران باید مالکیت توپ را در اختیار بگیریم. این تیم سازماندهی خوبی دارد و با برنامه بازی می‌کند. ایران بازیکن‌های سریعی دارد. باید خودمان را با سبک بازی آن‌ها وفق دهیم.

وی ادامه داد: پس از جام جهانی هم من و هم سایر نفرات ژاپن، افسوس خوردیم که چرا بهتر ظاهر نشدیم. کم‌کم فکر می‌کنم باید تجربه بیشتری در رده ملی به دست بیاورم. بقیه بازیکنان هم در مرحله یادگیری هستند و قطعاً آینده روشن و درخشانی در پیش خواهیم داشت.