مسابقه کوچولوها! سوزوکی سوئیفت در برابر فولکس آپ


مسابقه کوچولوها! سوزوکی سوئیفت در برابر فولکس آپ

خودروهای پرفورمنس گران‌قیمت در دسترس بسیاری از افراد نیستند اما حتی اگر پول خرید این خودروها نیز وجود نداشته باشد جای نگرانی نیست زیرا بسیاری از خودروها وجود دارند که می‌توانند هیجان زیادی ایجاد کنند. سوزوکی سوئیفت اسپورت و فولکس‌واگن آپ GTI دو نمونه از خودروهای ارزان و هیجان‌انگیز برای مشتریان اروپایی‌ها هستند که بدون... The post مسابقه...

خودروهای پرفورمنس گران‌قیمت در دسترس بسیاری از افراد نیستند اما حتی اگر پول خرید این خودروها نیز وجود نداشته باشد جای نگرانی نیست زیرا بسیاری از خودروها وجود دارند که می‌توانند هیجان زیادی ایجاد کنند. سوزوکی سوئیفت اسپورت و فولکس‌واگن آپ GTI دو نمونه از خودروهای ارزان و هیجان‌انگیز برای مشتریان اروپایی‌ها هستند که بدون آسیب زدن به حساب بانکی باعث ایجاد هیجان می‌شوند. در ویدئوی جدیدی که توسط تاپ گیر منتشر شده شاهد حضور این دو خودرو در مسابقه‌ی درگ هستیم.

مسابقه کوچولوها! سوزوکی سوئیفت در برابر فولکس آپ
سوئیفت اسپورت با قدرت بیشتری وارد میدان شده است. زیر کاپوت کوچک این خودرو پیشرانه‌ی 4 سیلندر 1.4 لیتری توربو با قدرت 138 اسب بخار و گشتاور 230 نیوتون متر قرار دارد که از طریق یک گیربکس 6 سرعته دستی به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. این خودرو 970 کیلوگرم وزن دارد. قیمت پایه‌ی این خودرو 17999 پوند می‌باشد.

مسابقه کوچولوها! سوزوکی سوئیفت در برابر فولکس آپ
اما فولکس آپ GTI ارزان‌تر بوده و با 13750 پوند می‌توان آن را خرید. البته این خودرو از پیشرانه‌ی 3 سیلندر 1 لیتری توربو استفاده می‌کند که قدرت 113 اسبی و گشتاور 200 نیوتون متری داشته و از یک گیربکس 6 سرعته دستی سود می‌برد. این خودرو 1070 کیلوگرم وزن دارد.

مسابقه کوچولوها! سوزوکی سوئیفت در برابر فولکس آپ
این دو خودرو در دنده‌های سنگین اول فاصله‌ی کمی باهم دارند اما سوئیفت اسپورت کمی پیش می‌افتد. با تماشای ویدئو می‌توانید خودروی برنده در خط پایان را مشاهده کنید.

[دانلود ویدئو]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)