عمل جراحی لیپوماتیک، تنها در کلینیک زیبایی شارمین


عمل جراحی لیپوماتیک، تنها در کلینیک زیبایی شارمین

چگونه در کوتاهترین زمان و بدون جراحى ، بعد از دوران زایمان و باردارى ، به اندام ایده آل خود برسیم ؟ دو روش براى دستیابى به این مهم وجود دارد : جراحى لیپوماتیک، استفاده از دستگاه اگزیمیا بدون جراحى ادامه مطلب را بخوانید

عمل جراحی لیپوماتیک، تنها در کلینیک زیبایی شارمین

انجام عمل جراحی لیپوماتیک چقدر بعد از زایمان امکان دارد؟
انجام عمل جراحی لیپوماتیک بعد از زایمان بستگی به نحوه زایمان دارد که زایمان شخص طبیعی انجام شده یا سزارین؛ اگر مادر زایمان طبیعی داشته، 2 تا 3 هفته بعد از زایمان و اگر زایمان سزارین انجام داده باشد، 2ماه بعد از زایمان امکان جراحی لیپوماتیک وجود دارد به شرط آنکه مادر دچار کم خونی نباشد.
البته لازم به ذکر است انجام این عمل بعد از زایمان و در دوران شیردهی مشروط به آن است که شخص به نوزاد خود شیر ندهد و نوزاد از شیر خشک تغذیه نماید، چرا که محلول مورد استفاده برای بی حسی موضعی، حاوی لیدوکائین بوده که برای بچه مضر است؛ بنابراین این عمل برای مادران شیرده به هیچ وجه توصیه نمی شود.



باتوجه به اینکه عمل لیپوماتیک بی هوشی ندارد، با بی حسی موضعی انجام می شود و تنها با چند برش 3 میلی متری صورت می گیرد، خطرات جراحی های پیشین را ندارد.
در این عمل می توان لایه پشتی پوست را تحریک کرد که باعث جمع شدن پوست می شود و این خود مانع از افتادگی و شل شدن پوست شکم می گردد که نگرانیهای پیرامون این موضوع را از بین میبرد.
روش دوم براى بانوانى که به هر دلیلى تمایل به جراحى ندارند و میخواهند در کمترین زمان به اندام قبل از باردارى و زایمان خود برسند استفاده از تکنولوژى دستگاه اگزیمیاست .

عمل جراحی لیپوماتیک، تنها در کلینیک زیبایی شارمین

برای کاهش وزن از منظر متخصصان تغذیه، رژیم و فعالیت ورزشی مناسب است اما خیلی وقت ها پیش می آید که افراد رژیم غذایی مناسبی دارند و سالیان زیادی است که فعالیت های ورزشی انجام می دهند ولی بازهم بعضی از نواحی بدنشان نا متناسب بوده و چربی های اضافی دارند؛ بهترین روش درمانی برای این افراد استفاده از دستگاه های لاغری است.
حتی برخی از افراد هستند که با وجود اینکه فعالیت های ورزشی انجام می دهند اما بعضی از نواحی بدنشان شل است، همچنین برخی از افراد دارای اتدام سلولیتی هستند؛ هر دو گروه مذکور می توانند از دستگاه لاغری اگزیمیا استفاده نمایند.
ازطرفی افرادی که BMI (شاخص توده بدنی) آن ها بالاتر از 30 باشد، از برخی دستگاه لاغری نظیر کویتیشن نمی توانند استفاده نمایند، در حالیکه دستگاه لاغری Eximia این محدودیت را ندارد.
در صورت رعایت توصیه های پزشک، لاغری با این دستگاه صد در صد قابل مشاهده می باشد و علاوه برلاغری، سفت شدن پوست را نیز خواهیم داشت.

عمل جراحی لیپوماتیک، تنها در کلینیک زیبایی شارمین

نحوه لاغری آسان با دستگاه Eximia
مرحله نخست
تشخیص و پیش بینی با استفاده از برنامه مای تاچ
مرحله دوم
فعال سازی بافت های پوستی و افزایش نفوذ پذیری پوست با استفاده از میکرودرم
مرحله سوم
کاهش انتخابی سلول های چربی به وسیله لیزر (کاهش چربی ها با لیزر، روشی بسیار موثر و کارآمد است که می تواند جایگزین خوبی برای جراحی لیپوساکشن باشد.
با این روش حجم بافت چربی، به سرعت و بدون هیچ گونه عارضه جانبی، به طور قابل ملاحظه ای کاهش پیدا می کند.)
مرحله چهارم
تحریک متابولیسم سلولی به صورت متمرکز و هدفمند با تکنولوژی RF (در این مرحله اکسیژن بیشتری در رگ های خونی منتقل می شود و با افزایش متابولیسم بدن، فرآیند چربی سوزی تسریع می گردد.)
مرحله پنجم
افزایش قوام و تحریک جوانسازی پوست (در این مرحله با استفاده از امواج RF، پوست وادار به تولید کلاژن و الاستین می شود که این امر، نقش بسزایی در کاهش چین و چروک پوست دارد.)

عمل جراحی لیپوماتیک، تنها در کلینیک زیبایی شارمین

تعداد جلسات درمان لاغری با دستگاهEximia
زمانی که برای مشاوره به متخصص پوست مراجعه می نمایید، در ابتدا شرح حالی از بیمار گرفته می شود سپس معاینات بالینی اولیه را انجام می گیرید. با توجه به نوع چربی های فرد و بافت آن، تعداد جلسات و زمان استفاده از دستگاه مشخص می شود اما معمولا در طى ٧جلسه فرد به نتیجه مطلوب خواهد رسید.

لاغری با دستگاه Eximia به چه میزان تاثیر گذار می باشد؟
مکانیسم های مختلفی در این دستگاه جهت کاهش سایز فقط در ناحیه مد نظر استفاده شده است و به صورتی که در نواحی دیگر مانند صورت تغییری ایجاد نشود.
کاهش سایز در همان جلسه صورت میگیرد و فرد می تواند کاهش سایز خود را مشاهده کند ولی در کنار آن نیاز به فعالیت کردن و رعایت رژیم غذایی مناسب وجود دارد .

عمل جراحی لیپوماتیک، تنها در کلینیک زیبایی شارمین


آیا استفاده از دستگاه لاغری Eximia عوارضی دارد؟
از دهه شصت از چنین دستگاه هایی جهت لاغری استفاده می شود و هیچگونه عارضه ای تا به امروز دیده نشده است.

آیا لاغری با دستگاه Eximia قابل بازگشت می باشد؟
در صورتیکه بیشتر از نیاز بدن خود از دستگاه استفاده نمایید و توصیه های پزشک خود را انجام ندهید، احتمال بازگشت وجود دارد اما باید گفت لاغری با دستگاه اگزیمیا صد در صد قابل تضمین است و فقط باید مراقبت های بعد از آن به خوبی رعایت شود تا شاهد تثبیت لاغری خود باشید.

عمل جراحی لیپوماتیک، تنها در کلینیک زیبایی شارمین

آیا لاغری با دستگاه Eximia دارای محدودیت برای افراد خاصی میباشد؟
استفاده از دستگاه اگزیمیا ، مناسب برای تمام سنین است.
در افراد با دیابت و فشار خون کنترل شده منع خاصی وجود ندارد.
زنان باردار از هیچ نوع دستگاه لاغری نمی توانند استفاده نمایند. بهترین روش برای خانم هایی که زایمان داشته اند، استفاده از دستگاه لاغری می باشد که مدت زمان مناسب برای این افراد، شش ماه بعد از زایمان می باشد. لاغری در این دوران با استفاده از دستگاه اگزیمیا بسیار نتیجه بخش و مطلوب است.

عمل جراحی لیپوماتیک، تنها در کلینیک زیبایی شارمین



عمل جراحی لیپوماتیک، تنها در کلینیک زیبایی شارمین




عمل جراحی لیپوماتیک، تنها در کلینیک زیبایی شارمین
همین حالا با ما تماس بگیرید


عمل جراحی لیپوماتیک، تنها در کلینیک زیبایی شارمین آدرس: سعادت آباد، سرو غربى، خیابان بخشایش، جنب بیمارستان عرفان، نبش بهار٥



حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زیبایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟