ترامپ: به جای راجر استون، هیلاری حقه‌باز باید دستگیر می‌شد


ترامپ: به جای راجر استون، هیلاری حقه‌باز باید دستگیر می‌شد
رئیس جمهور آمریکا در واکنش به اتهام زنی اخیر رابرت مولر به راجر استون، مشاور سیاسی سابقش، رسانه‌های جریان اصلی را به غرض ورزی در گزارش‌ها متهم کرد و گفت که هیلاری کلینتون می‌بایست به اتهامات مشابه بازداشت می‌شد.

به گزارش ایسنا به نقل از اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا مدعی شد که در جریان کمپین انتخاباتی ۲۰۱۶ هدف پوشش رسانه‌ای یک طرفه قرار گرفته است.

او در همین ارتباط بعداً موضوع یک پرونده مطرح شده از سوی یک جاسوس بازنشسته سرویس اطلاعات خارجی انگلیس MI۶ قرار گرفت که مجدداً طبق آن ترامپ متهم به تبانی با روسیه به منظور پیروز شدن در انتخابات شد.

رئیس جمهور آمریکا دشمنان سیاسی‌اش را متهم کرد به این که برای مطرح شدن این پرونده پول پرداخت کرده‌اند.

روز جمعه اعلام شد که راجر استون، مشاور سیاسی غیررسمی سابق ترامپ از جانب رابرت مولر، بازرس ویژه در پرونده مداخله انتخاباتی روسیه متهم به دروغگویی در شهادت‌هایش، اختلال آفرینی برای عدالت و مداخله در کار شاهدین شده است.

رابرت مولر در عین حال راجر استون را متهم کرده به این که تلاش داشته تا در همکاری با کمپین ترامپ اطلاعات مخرب علیه هیلاری کلینتون از سوی ویکیلیکس به دست آورد.

راجر استون این اتهام‌ها را با "انگیزه سیاسی" خوانده و گفته که شهادت وی موقعیت رئیس جمهور آمریکا را به خطر نخواهد انداخت. ترامپ نیز گفته که راجر استون در حوالی انتخابات ۲۰۱۶ هیچ فعالیتی برای او انجام نمی‌داده است.

ترامپ در توئیتی در واکنش به اتهامات مطرح شده علیه راجر استون گفت: شبکه سی‌بی‌اس گزارش کرده که در کیفرخواست مربوط به راجر استون ذکر شده که در جریان انتخابات ۲۰۱۶ اطلاعاتی برای تخریب هیلاری کلینتون منتشر شده است. اوه واقعاً! پس به اصطلاح پرونده قلابی و بررسی نشده چه می‌شود؟ یک کار کاملاً فریب‌کارانه و حیله‌گرانه که پولش را "هیلاری حقه‌باز" داد تا من و کمپین ترامپ را تخریب کند.

اشاره ترامپ به پرونده رابطه ترامپ با روسیه است که از جانب یک جاسوس سابق انگلیسی به نام کریستوفر استیل مطرح شد که به آن چه که دسیسه‌چینی میان کمپین ریاست جمهوری دونالد ترامپ و دولت روسیه در قبل و در جریان انتخابات ۲۰۱۶ خوانده، پرداخته است.

مسکو و کاخ سفید اتهامات مطرح شده در این زمینه علیه خود را رد کرده و بی پایه و اساس خوانده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود نوحه ضربت خوردن امام علی