از این همه شایعه تعجب می‌کنم ؛ من این حرف‌ها را بیان نکردم!


رئیس هیأت فوتبال آذربایجان شرقی، گفت: انتشار این حرف‌ها از قول من یک جور نامردی بود. نمی‌دانم چه کسی این کار را کرده اما حتما اقدام قانونی می‌کنم. نوشته از این همه شایعه تعجب می‌کنم ؛ من این حرف‌ها را بیان نکردم! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

از این همه شایعه تعجب می‌کنم ؛ من این حرف‌ها را بیان نکردم!

محمد جواد ششگلانی : ان‌شاءالله تیم ملی در کنار کارلوس کی‌روش به فینال می‌رود
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۷ | ۰:۰۳
از این همه شایعه تعجب می‌کنم ؛ من این حرف‌ها را بیان نکردم!

رئیس هیأت فوتبال آذربایجان شرقی، گفت: انتشار این حرف‌ها از قول من یک جور نامردی بود. نمی‌دانم چه کسی این کار را کرده اما حتما اقدام قانونی می‌کنم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد جواد ششگلانی در مورد حواشی که بعد از اظهار نظر او مبنی بر اینکه کارلوس کی‌روش یک مربی گران است و فدراسیون توانایی پرداخت قرارداد او را ندارد و بهتر است یک مربی ارزان جذب شود که در این راستا برانکو ایوانکوویچ می‌تواند گزینه خوبی باشد به وجود آمده، گفت:

من چنین صحبتی نکرده بودم. انتشار این حرف‌ها از قول من یک جور نامردی بود. نمی‌دانم چه کسی این کار را کرده، اما حتما اقدام قانونی انجام می‌دهم و این فرد را در دادگاه می‌بینم.

محمد جواد ششگلانی افزود:

اصلا نمی‌دانم با چه کسی حرف زدم و از کجا بود، اما به من گفتند اینطور از قول من نوشته‌اند در شرایطی که اصلا این حرف‌ها را نزده بودم و برداشت خودشان را نوشته‌اند.

رئیس هیأت فوتبال آذربایجان شرقی در مورد اینکه شایعه شده وزارت ورزش به او بابت انجام این مصاحبه خط داده است، عنوان کرد:

این چه حرفی است؟ افرادی که اینطور فکر می‌کنند واقعا اشتباه می‌کنند. اصلا من این حرف‌ها را بیان نکردم. هیچ کسی چیزی به من نگفته و از این همه شایعه تعجب می‌کنم. حرف‌های خودشان را به نام من زدند و اصلا چنین چیزی نگفته بودم.

محمد جواد ششگلانی در مورد اینکه او چه موضعی در قبال این حرف‌ها دارد، گفت:

تیم ملی در شرایط حساسی است. خدا را شکر الان وضعیت تیم ملی بسیار خوب است. ان‌شاءالله تیم ملی در کنار کارلوس کی‌روش به فینال می‌رود و قهرمانی را برای مردم به ارمغان می‌آورند. الان زمان پرداختن به این مسائل نیست و بعد از جام ملت‌ها وقت برای بررسی این مسائل هست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1403/02/06